Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:42:49 GMT

تعداد مناسب دوربین مداربسته جهت مکان‌های مختلف

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۴۲۵۲

تعداد مناسب دوربین مداربسته جهت مکان‌های مختلف

سیستم‌های دوربین مداربسته در اماکن مختلف کاربردهای متفاوتی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام الکامپ، در مکان‌های عمومی و ساختمان‌های مسکونی برای نظارت بر رفت‌وآمد یا در کارخانه‌ها برای مشاهده و نظارت بر خط تولید توسط مدیر کارخانه یا در مراکز امنیتی برای ثبت وقایع و تحت کنترل قرار دادن تمام رفت‌وآمدها به‌صورت غیر فیزیکی درجاهای مختلف بنا به کاربردهای مختلف آن می‌توان از سیستم‌های دوربین مدار بسته استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوربین‌های مداربسته در مکان‌های عمومی

نصب دوربین های مدار بسته در مکان‌های عمومی موجب افزایش امنیت می‌شود. این نوع دوربین‌های مداربسته مانند چشم عمل می‌کنند و باعث جلوگیری از وقوع جرم می‌شود، اگر فردی حرکت مشکوکی انجام دهد به‌سرعت توسط دوربین‌های مداربسته شناسایی‌شده و دستگیر می‌شود و این موضوع باعث ایجاد حس امنیت بین افراد دیگر می‌شود.

دوربین‌های مداربسته مورداستفاده در کارخانه‌ها

اگر شما صاحب یک کارخانه هستید بدون شک بر اهمیت وجود سیستم‌های نظارتی و امنیتی در تمامی ساعات روز و در محیط کارگاه یا محیط بیرونی آن واقف هستند. از جمله این نظارت‌ها می‌توان به: رفت‌وآمد پرسنل – کنترل دقیق به ورود و خروج کالاها – نظارت بر انبارها و ... اشاره کرد، لذا مناسب‌ترین راهکار نصب دوربین مداربسته برای کنترل و نظارت دقیق بر این اماکن صنعتی می‌باشد.

مهم‌ترین بخش‌های کارخانه که نیاز به نصب دوربین مداربسته دارند عبارت‌اند از:

· انبارها

· ورودی سالن‌های اصلی

· محیط بیرونی کارخانه

· ورودی و خروجی وسایل نقلیه

· خطوط تولید

· و ...

دوربین‌های مداربسته در ساختمان‌های مسکونی

نصب  دوربین مدار بسته در ساختمان‌های مسکونی عموماً باهدف امنیت محیط صورت می‌گیرد. تعداد دوربین مداربسته استفاده‌ شده بستگی به نوع ساختمان شما دارد ممکن است با نصب ۱ دوربین مداربسته به‌راحتی تمامی فضای یک‌خانه را پوشش داد و یا در بعضی ساختمان‌ها ممکن است چندین دوربین مداربسته قرار بگیرد.

به طور کلی محل‌های رایجی که در ساختمان‌های مسکونی نیاز به نصب دوربین مداربسته دارند عبارت‌اند از:

· درب ورودی ساختمان

· پارکینگ

· حیاط ساختمان

· پشت بام

· آسانسور

· راه‌پله

· محدوده جلوی ساختمان

دوربین مداربسته مراکز تجاری و فروشگاه‌ها

مراکز تجاری و فروشگاه‌ها از مهم‌ترین مراکزی هستند که نیاز مبهم و همیشگی به نظارت و کنترل توسط دوربین‌های مداربسته دارند. دوربین‌های مداربسته در مراکز تجاری و فروشگاه‌ها جهت جلوگیری از سرقت و کنترل سنجش کار کارمندان می‌باشد. فروشگاه‌ها و مراکز تجاری به دلیل داشتن شرایط خاص باید دارای سیستم‌ها نظارت تصویری مناسب باشند. دوربین‌های مداربسته با کیفیت و همچنین نصب حرفه ای دوربین‌های مداربسته می‌تواند تضمین‌کننده نیازهای مراکز تجاری و فروشگاه‌ها باشند.

خصوصیاتی که دوربین‌های مداربسته در مراکز تجاری و فروشگاه‌ها باید داشته باشند عبارت‌اند از:

· دارای قابلیت تشخیص چهره باشد

· دوربین‌های بالای صندوق دارای زوم باشد

· دارای کیفیت و رزولوشن بسیار بالا باشد

دوربین‌های مداربسته کنترل ترافیک

این نوع دوربین‌های مداربسته دارای ظتهر و عملکرد متفاوت در مقایسه با انواع دیگر دوربین مداربسته هستند و می‌توان آن‌ها را در سطح شهر و جاده‌ها و حاشیه مسیرهای رفت‌وآمد عابران پیاده و ... نصب کرد. دوربین مداربسته کنترل ترافیک اقدام به ضبط تخلفات و جرائم رانندگی می‌کند و هیچ تخلفی از دید این نوع دوربین‌ها پنهان نمی‌ماند چرا که تصاویر را با کیفیت بالایی ضبط می‌کند و تمامی جرائم رانندگی را همراه با پلاک خودرو ثبت و ضبط می‌کند و به پلیس راهنمایی و رانندگی منتقل می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الکامپ سیستم های دوربین مداربسته نصب دوربین مدار بسته مراکز تجاری و فروشگاه ها دوربین های مداربسته ساختمان های مسکونی نصب دوربین مداربسته نوع دوربین ها مکان های عمومی دوربین های مدار نصب دوربین مدار ساختمان ها عبارت اند مدار بسته رفت وآمد سیستم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: تعدد مراکز نظارتی در حوزه وزارت علوم مطلوب نیست و تضمین‌کننده کیفیت بالای آموزشی و علمی در دانشگاه‌های ما نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، روح‌الله رازینی شامگاه -جمعه هفتم اردیبهشت- در سفر کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری به استان قزوین در جمع رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اظهار کرد: تعدد مراکز نظارتی در حوزه وزارت علوم مطلوب نیست و تضمین‌کننده کیفیت بالای آموزشی و علمی در دانشگاه‌های ما نخواهد بود.

وی اضافه کرد: تسلسل در نظارت کیفیت آموزشی خوب را ضمانت نمی‌کند و حتی در مواردی از بازوهای نظارتی سلب مسئولیت می‌کند، اما به هر حال می‌شود با تقسیم نقش‌ها و وظایف این تسلسل را تا حدودی توجیه کرد. با این حال اصل کار ما توجه به هدف غایی ارزیابی و نظارت در حوزه علمی و دانشگاهی است.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم با بیان اینکه بعضی از مجموعه‌های نظارتی انطباق با ضوابط و قوانین را صرفاً ً رصد می‌کنند و از عدم فساد در سیستم صیانت می‌کنند، تصریح کرد: اما عدم فساد در سیستم به معنای خوب بودن یک سیستم یا نظام علمی و آموزشی نیست. یعنی نبودن نقص لزوماً ً به معنی فضیلت و خوب بودن نیست و حتمأ باید نکات مثبتی هم وجود داشته باشد.

رازینی بنابراین وجه تمایز کار این مرکز توجه به کیفیت است، ادامه داد: از این منظر یکی از دستورکارهای خودمان را پررنگ کردن کیفیت در حوزه آموزش عالی قرار دادیم. عبارت سفر کیفیت را از عبارت سفر تعالی در ادبیات مدیریت و سازمانی به الهام گرفتیم و این عنوان را بر سفرهای استانی مجموعه خود گذاشتیم.

وی یادآور شد: بر این اساس این سفرهای کیفیت آغازگر هفته‌هایی در استان‌ها برای تمرکز روی موضوع کیفیت و کارآیی آموزش دانشگاهی است تا ما هم شناخت پیدا کنیم و مدیران استانی با رویکردهای نظارتی جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آشنا شوند.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه زحمت ارزیابی و نظارت را به هیئت‌های استانی واگذاری کردیم، گفت: استان قزوین یکی از استان‌های موفق در حوزه ارزیابی و نظارت آموزش عالی است و این نظارت و ارزیابی توسط خود استان به خوبی انجام می‌شود.

کد خبر 748184

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد