Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@17:49:45 GMT

کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۴۲۶۰

کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در زنجان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ۷۸ پروژه در حوزه ساماندهی آسیب‌ها انجام شده و به مدد اقدامات صورت گرفته ۲۶ درصد آمار طلاق و ۱۵ درصد آمار اعتیاد در استان کاهش یافته است.

به گزارش ایکنا از زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، شب گذشته، ۱۸ بهمن‌ماه در جمع مردم ابهر با بیان این‌که مردم ولایت‌مدار ایران در ایجاد، تثبیت و صدور انقلاب اسلامی نقش آفرین شده‌اند، اظهار کرد: انقلاب ثمرات فراوانی برای کشورمان داشته و در بسیاری از عرصه‌ها از جمله حوزه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی، علمی و پژوهشی جایگاه بزرگی در جهان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌ که یک شهرستان از استان زنجان به عنوان استان پایلوت کشوری پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد در نظر گرفته شده و سند عملیاتی آن تدوین شده است، ادامه داد: خوشبختانه به مدد اقدامات صورت گرفته ۲۶ درصد آمار طلاق و ۱۵ درصد آمار اعتیاد در استان کاهش یافته است.

مرادی‌نافچی با بیان این مطلب که در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ۷۸ پروژه در حوزه ساماندهی آسیب‌ها انجام شده است، افزود: در ۲۰۰ نقطه روستایی استان زنجان نیز خانه ورزش فعال شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و گفت: در ۴۱ سالگی انقلاب هدف دشمن با ۳۵۰۰ شبکه ماهواره‌ای گرفتن روحیه خودباوری از مردم و القای ناکارآمدی نظام را در دستور کار قرار داده و ساختار جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه قرار داده است؛ لذا حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند جواب دندان‌شکن برای دشمنان باشد. حضور مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پاسداشت خون شهدای والا مقام و گلگون کفن کشورمان است.

مرادی‌نافچی در ادامه به موضوع انتخابات نیز گریزی زد و افزود: هدف ستاد انتخابات استان تحقق راهبردی منویات مقام معظم رهبری مبنی بر صیانت از رای مردم و حق‌الناس بودن رای آنان است و این یک وظیفه مهم ستاد است.

این مسئول با بیان این مطلب که مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت ارکان انتخابات هستند، ‌تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در دوم اسفند صیانت از انقلاب است. هر نهادی که از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کند حق ندارد له یا علیه کاندیدی استفاده کند، بلکه باید زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کند و در این مورد قانون فصل‌الخطاب است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: زنجان اعتیاد طلاق آسیب های اجتماعی خانه ورزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی معاون سیاسی و امنیتی مرادی نافچی درصد آمار آمار طلاق ۲۲ بهمن ۲۶ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار در کشور
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق