Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خبر از حمله هکری به سامانه بلیط فروشی دربی داد.

طرفداری - حسن کریمی توضیحاتی را در خصوص بلیط فروشی دربی پایتخت ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی درباره ناهماهنگی و اشکالات سیستمی بلیط‌فروشی الکترونیک دربی استقلال و پرسپولیس گفت :

از همان روز اولی که این مسئولیت از سوی وزارت ورزش و شورای تامین به ما سپرده شد بنای کارمان شفافیت و امنیت و بهره‌گیری از دانش جوانان کشور برای ارائه خدمت به هواداران فوتبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری وزارت ورزش و جوانان گفت :

موضوع بلیط فروشی و جلوگیری از برخی سو استفاده‌ها و بی نظمی و آشفتگی سابق به مذاق گروهی خوش نیامده و متاسفانه با هک و حملات سیستمی به روند کار صدمه محدودی زدند.

کریمی افزود :

تمامی مدارک و شواهد را امروز برای پلیس فتا آماده کرده‌ایم و قطعاً برای حفظ حقوق مردم و هوادران و فوتبال کشور تا آخر آن را پیگیری می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری افزود:

بلیط فروشی از وظایف سازمانی این شرکت نیست و ما به دستور وزارت ورزش و تاکید شورای تامین وارد شدیم و هر زمان اراده کنند تمام زیر ساخت و مسئولیت آن را واگذار می‌کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزارت ورزش بلیط فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود