Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:07:26 GMT

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۴۴۰۰

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راهور اصفهان با بیان محدودیت‌های ترافیکی این شهر در روز ۲۲ بهمن، از شهروندان خواست حتی‌الامکان در این روز به جای موتور و خودروی شخصی، از مترو یا اتوبوس استفاده کنند.

ابوالقاسم چلمقانی در نشست خبری‌ که  به مناسبت اعلام ویژه‌برنامه‌های ۲۲ بهمن، صبح امروز (شنبه ۱۹ بهمن‌ماه) در سالن کنفرانس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، گفت: راهنمایی و رانندگی مرکز استان در راستای تدابیر هیأت رئیسه انتظامی استان و بر اساس وظیفه ذاتی‌ای که بر عهده دارد، اعلام می‌کند در یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور حداکثر پرسنل ستادی و خانواده‌های این نهاد را در مراسم راهپیمایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با شرح تمهیدات ترافیکی انتظامی روز ۲۲ بهمن ادامه داد: از ساعت ۲۴ روز ۲۱ بهمن‌ماه، در خیابان‌های سپه، استانداری، حافظ و نشاط با همکاری سازمان‌های مرتبط به‌ویژه شهرداری از توقف هرگونه وسیله نقلیه جلوگیری خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور اصفهان خاطرنشان کرد: از ساعت شش صبح یوم‌الله ۲۲ بهمن، علاوه بر ادامه طرحی که ذکر شد، در تقاطع‌های هشت‌بهشت -نشاط  به سمت چهارراه شکرشکن، گلزار احمدآباد به سمت شکرشکن، زیرگذر امام علی (ع) به سمت شکرشکن، تقاطع حکیم عبدالرزاق به سمت سه‌راه بانک، چهارراه تختی به سمت امام حسین (ع)، تقاطع طالقانی -شمس‌آبادی به سمت امام حسین (ع)، تقاطع پاسداران_هشت‌بهشت به سمت میدان امام حسین(ع) و از چهارراه فلسطین به سمت تقاطع سه‌راه بانک محدودیت تردد خواهیم داشت.  

چلمقانی افزود: با توجه به اینکه مسیرهای هشت‌گانه راهپیمایی خوب برنامه‌ریزی‌شده، بعد از توقف خودروها از تردد و توقف موتورسیکلت‌ها نیز در تقاطع‌های حافظ-کرمانی به سمت میدان نقش‌جهان به‌طرف پارکینگ کرمانی، از تقاطع سه‌راه بانک استانداری به‌طرف پارکینگ حکیم و پارکینگ جنب بانک ملی و از تقاطع استانداری_هشت‌بهشت به سمت بلوار وسط خیابان هشت‌بهشت هدایت می‌شوند. 

وی تأکید کرد: توقف موتورسیکلت‌ها در سراسر خیابان حافظ در روز ۲۲ بهمن ممنوع است.

رئیس پلیس اصفهان از شهروندان خواهش کرد حتی‌المقدور از خودروی شخصی و موتورسیکلت استفاده نکرده و با توجه به ظرفیت محدود پارکینگ‌ها از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند تا ترافیک روان‌تری داشته باشیم و مسیرهای جانبی در خدمت مردم باشد.

رئیس پلیس راهور اصفهان یادآور شد: محل پارک اتوبوس‌ها در روز ۲۲ بهمن خیابان‌های میرداماد، شمس‌آبادی، پاسداران و نشاط است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رئیس پلیس راهور اصفهان روز ۲۲ بهمن سه راه بانک امام حسین هشت بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند
  • سکه‌های حراج مرکز مبادله کاملا استاندارد بانک مرکزی است
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال