Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:35:00 GMT

نوروز 99 بهترين زمان براي سفر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۴۵۱۸

نوروز 99 بهترين زمان براي سفر

خبرگزاری آریا- یکی از مهم‌ترین جنبه‌های سفر، انتخاب مقصد گردشگری مناسب در زمان مناسب است. از این رو آژانس مقتدرسیر همواره سعی دارد تا بهترین و مناسب‌ترین تورها را در زمان‌ و موقعیت مناسب، برای گردشگران ارائه دهد. از جمله اصلی‌ترین معیارهایی که در انتخاب بهترین زمان برای سفر تاثیر می‌گذارد، شرایط آب و هوایی مقصد گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو در این مقاله سعی می‌کنیم تا در مورد شرایط آب و هوایی آنتالیا و دبی که از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای سفر در نوروز 99 هستند، صحبت کنیم.

تور آنتالیا نوروز 99؛ تجربه گشت و گذار در آب و هوای دلنشین بهاری

بدون شک تور آنتالیا نوروز 99 یکی از بهترین انتخاب‌ها از نظر شرایط آب و هوایی برای سفر است. چرا که در این روزها شهر ساحلی آنتالیا از روزهای سرد زمستانی فاصله گرفته و هنوز وارد روزهای داغ و سوزناک تابستانی خود نشده است. این هوای دلنشین که در فصل بهار می‌توان، تجربه کرد این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از تمامی تفریحات و امکانات موجود در طول سفر خود بهره ببرید.

تفریحات تور نوروزی آنتالیا

تور نوروزی آنتالیا که معمولا به صورت 7 شب و 8 روز توسط آژانس مقتدرسیر برگزار می‌شود، بهترین فرصت را برای پیاده‌روی در طول ساحل، گردش و دوچرخه‌سواری در سطح شهر، بازدید از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا، خرید، نشستن در رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی و ... را برای گردشگران فراهم می‌کند. چرا که در این روزهای سال، بدون این‌که از گرما یا سرمای هوا اذیت شوید، می‌توانید نهایت استفاده را از سفر خود بکنید. همچنین تور نوروزی آنتالیا این امکان را می‌دهد تا بتوانید بعد از یک روز استراحت و رستوران‌گردی بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا را نیز تجربه کنید.

باید دقت کنید که تور آنتالیا با پروازهای مختلفی برگزار می‌شود. ایرلاین‌های ماهان، ایران ایر، اطلس جت و سان‌اکسپرس از این دست موارد هستند. نکته‌ی مهم آن است که پروازهای ایرانی در فرودگاهی دورتر از شهر آنتالیا مانند دنیزلی و اسپارتا یا حتی در ازمیر فرود می‌آیند و مسافران از آن‌جا به آنتالیا و مناطق مختلف آن نظیر بلک، لارا، سیده یا کمر منتقل می‌شوند. اما پروازهای ترکیه‌ای عمدتا در فرودگاه شهر آنتالیا فرود می‌آیند و این کار را برای مسافران نوروزی آنتالیا ساده‌تر می‌کند. البته قیمت این پروازها بالاتر از پروازهای ایرانی خواهد بود.

در آنتالیا و به‌خصوص در نوروز تلاش کنید هتل 5 ستاره با امکانات کامل را رزرو کنید چرا که به واسطه‌ی آن که هنوز هوا به اندازه‌ای گرم نیست که از امکانات فضای باز هتل‌ها بهره ببرید، بتوانید از امکاناتی مانند استخر، سونا و سایر تفریحات سرپوشیده‌ی این هتل‌ها بهره‌مند شوید.

تور دبی نوروز 99؛ تجربه سفری بی‌نظیر و لوکس

سفر به دبی در هر فصل و هر روز سال، می‌تواند تجربه سفری بی‌نظیر و لوکس را برای هر گردشگری رقم بزند. اما لذت سفر با تور نوروزی دبی قطعا یکی از صحیح‌ترین زمان‌بندی‌های سفر به این مقصد گردشگری است. چرا که شرایط آب و هوایی دبی به دلیل موقعیت جغرافیایی آن، در برخی از روزهای سال می‌تواند آزاردهنده باشد. اما در اوایل فصل بهار موضوع کمی متفاوت است. برج خلیفه، فواره‌های دبی، مراکز خرید لوکس و شیک جز مکان‌هایی هستند که در تور دبی می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

بهترین هتل‌های پیشنهادی برای اقامت در تور نوروزی دبی هتل SkyLine دبیهتل Al Qasr دبیهتل Middle East دبیهتل Traders دبی

می‌توانید علاوه بر این هتل‌ها، به هتل‌هایی که توسط آژانس مقتدرسیر در تورهای نوروز 99 دبی ارائه می‌شوند نگاهی بیاندازید و مناسب‌ترین هتل را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. اطمینان داشته باشید که اصلی‌ترین هدف ما رضایت و شادی گردشگران است و همواره سعی داریم بهترین خدمات را با نازل‌ترین قیمت‌های ممکن، در قالب‌ تورهای درخواستی شما عزیزان عرضه کنیم.

فارغ از این که چه هتلی را برای سفر خود بر می‌گزینید، ایرلاینی که از آن بهره می‌برید هم در این سفر مهم خواهد بود. ماهان و ایران ایر و همچنین ایر عربیا و امارات ایرلاین‌هایی هستند که در مسیر دبی می‌توانند مسافران را به این شهر برسانند. در مورد ایر عربیا باید دقت داشته باشید که محل فرود این پروازها در شارجه بوده و مسافران از آن‌جا به دبی منتقل خواهند شد.

در دبی تفریحات فراوانی برای مسافران وجود خواهد داشت. فارغ از  آن که این‌جا می‌تواند بهشت خریداران لقب بگیرد. شرکت در سافاری دبی، بازدید از بزرگترین آکواریوم جهان، حضور در پارک آبی وایلدوادی، دیدن منطقه جمیرا و بسیاری موارد دیگر از جاذبه‌های این شهر است که هر ساله به آن‌ها افزوده می‌شود و سبب می‌شود تا حضور دوباره در دبی، تکراری نبوده و موجب لذت مسافران شود.

پس در انتخاب خود شک نکنید و همین الان به وب‌سایت آژانس مقتدر رفته و با بررسی دقیق بسته‌ها انتخابی مناسب را انجام داده و با کارشناسان ما تماس بگیرید و بهترین تور دبی نوروز 99 خود را رزرو کرده و یک سفر لاکچری در کشوری مدرن را تجربه کنید.

 

 

منبع : ویرلن


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نوروز 99 سفر تور نوروزی آنتالیا شرایط آب و هوایی مقصد گردشگری تور آنتالیا برای سفر تور دبی سفر خود نوروز 99 هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن

مرد اول میدان در بازی دورتموند و پاری سن ژرمن، یک مدافع بود.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. متس هوملس که تاثیر زیادی در استحکام فاز دفاعی دورتموند و ثبت کلین شیت خانگی داشت، در نهایت جلوتر از بازیکنانی چون نیکلاس فولکروگ و جیدون سانچو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!