Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رنجبر افزود : درپی وزش باد شدید که از روزگذشته درشهرستان وزریدن گرفته بر اساس گزارش های رسیده به سقف بیش از ۱۰ واحدمسکونی درشهرستان املش بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصدخسارت وارده شده است.

وی عنوان کرد : در اکثر روستاها و برخی نقاط شهری املش نیز سقوط درختان منجربه پارگی کابل های برق شده وبرق این مناطق قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتادگی تیرهای برق در روستاهای جیرگوابر، لات سرا، اسماعیل گوابر، چلارس و ... خبرداد و گفت : با وجود اینکه نیروهای کشیک برای رفع قطعی برق درشهرستان املش فعال شده اند اما با توجه به گستردگی خسارت،  نیروهای ۳ شهر همجواربرای رفع قطعی برق به عنوان نیروهای کمکی مدد گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه خسارت این باد به شدت آن بیشتر از این میزان است که با جمعبندی آمار متعاقبا اعلام می شود.

شهرستان املش با ۲ بخش مرکزی و رانکوه در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با فعالیتِ سامانه بارشی از دیروز و به ویژه دیشب، در بیشتر مناطق استان باران بارید. بیشترین میزانِ بارش در شهرستان مشگین با ۱۸ و دو دهمِ میلیمتر بارش ثبت شد. با این بارشها، هوای بهاریِ اردبیل با طراوت‌تر از روز‌های گذشته شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طراوت بهاریِ باران در مناطق مختلف استان اردبیل
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • بارش باران در مناطق مختلف استان ایلام
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند