Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:12:35 GMT

واگذاری ۵۴ واحدمسکونی به مددجویان خوزستانی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۵۱۲۶

واگذاری ۵۴ واحدمسکونی به مددجویان خوزستانی

به گزارش ایرنا مهران کریمیان روز شنبه در این خصوص در محل اداره کل بهزیستی خوزستان بیان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر آیین واگذاری یک هزار و ۶۷۳ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان زیرپوشش بهزیستی کشور توسط معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به صورت همزمان از طریق ویدیوکنفرانس برگزار شد.

وی افزود: سهم خوزستان از این تعداد، ۵۴ واحد مسکونی بود که به ۱۵ خانوار بالای دو معلول و ۳۹ خانوار تک معلول و مددجو در شهرستان‌های شادگان، دشت آزادگان، رامهرمز، لالی، باغملک، باوی و هفتکل واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان بیان کرد: از این تعداد ۴۶ واحد روستایی و هشت واحد شهری است که در قالب تفاهمنامه با بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و خیرین مسکن ساز ساخته شده است.

وی ادامه داد: هزینه ساخت این واحدهای مسکونی ۴۰ میلیارد ریال بوده که پنج میلیارد ریال از این مبلغ از محل کمک بدون عوض بهزیستی، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان و باقی آن از طریق تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی بنیاد مسکن، مشارکت خانواده‌ها و خیرین تامین شده است.

وی افزود: این واحدها با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مشارکت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در شهرستان‌های سیل زده ساخته شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: از ابتدای برنامه ششم توسعه تاکنون بیش از یک هزار واحد مسکونی در خوزستان برای خانوارهای زیرپوشش ساخته شده است.

وی ادامه داد: اولویت بهزیستی تامین مسکن برای خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول، زنان سرپرست خانوار و معلولان سرپرست خانوار است.

کریمیان گفت: این سازمان به عنوان سازمان تسهیلگر در امر مسکن، در سال های اخیر اقدامات خوبی را از طریق ادارات متولی مسکن در دستور کار داشته و تفاهمنامه‌های مختلفی را در این زمینه منعقد کرده است و در برنامه های مهم بعدی نیز ساخت واحدهای مسکونی با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا و محرومیت زدایی سپاه خوزستان را در دستور کار دارد.

برچسب‌ها مسکن دهه فجر سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن دهه فجر سازمان بهزیستی کشور مسکن دهه فجر سازمان بهزیستی کشور ساخته شده بهزیستی کشور واحد مسکونی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی