Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی کشور روز گذشته در اطلاعیه ای هشدار داده که  بارش برف در استان های مختلف از روز جمعه ۱۸  بهمن آغاز و بیشتر استان ها بویزه گیلان و قسمتی از مازندران  را در برخواهد گرفت به گونه ای که چنین وضعیتی با مخاطراتی مانند وزش باد شدید، کولاک ، کاهش محسوس دما و یخبندان  همراه است .

فرماندار رامسر روز شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان در فرمانداری رامسر با اشاره به  پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی  مبنی بر کاهش محسوس دما و ریزش برف و یخبندان در غرب مازندران برلزوم آمادگی اعضای این ستاد در بعد پیشگیری ، مقابله و برخورد با مشکلات ناشی از این بحران در این شهرستان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

محمد آزاد افزود: اعضای این ستاد به محض تغییر شرائط جوی ضمن مهیا کردن تمامی تجهیزات و امکانات  امدادی همچنین باید در  فرمانداری برای انجام اقدامات لازم حاضر شوند.       

وی اظهارداشت : یکی از مهم ترین مسائلی که برای مقابله با این بحران مهم است آمادگی پیش از  وقوع و پس از وقوع است و بنابراین در این حوزه تمامی مسئولان عضو ستاد از جمله اورژانس و فوریت های پزشکی ، جمعیت هلال حمر ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، شهرداری ها ، شرکت های توزیع برق و آب باید اماده باشند.

فرماندار رامسر ، مساله دوگانه سوز بودن واحدهای خبازی به هنگام ریزش احتمالی برف سنگین و قطع شدن برق، گاز و اختلال در تردد خودروها را بسیار مهم دانست و خواستار نظارت بیشتر مسئولان ذیربط بر نحوه فعالیت واحدهای خبازی ها شد.             

رئیس اداره هوا شناسی رامسر نیز با بیان اینکه از عصر امروز شاهد این نفوذ سامانه سرد همراه با باد در این شهرستان خواهیم بود ، گفت که از امشب بارندگی ها در این منطقه آغاز می شود.

سهراب رحیمیان پیش بینی کرد که بارندگی همراه با باد تا سه شنبه هفته جاری در این شهرستان ادامه داشته واظهار امیدواری کرد که با خسارت همراه نباشد. 

وی افزود: در روز دوشنبه این جریان هوا با کاهش دما و ریزش برف همراه خواهد بود و احتمال دارد ارتفاع ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر برف در این منطقه شاهد باشیم . 

 رامسر با جمعیتی دست کم ۸۰ هزار نفر جزو غربی ترین استان مازندران و در همسایگی استان گیلان قراردارد. 

برچسب‌ها سازمان هواشناسی كشور بارندگی مازندران رامسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی كشور بارندگی مازندران رامسر سازمان هواشناسی كشور بارندگی مازندران رامسر سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی افزود: فردی از اراذل و اوباش شهرستان رامسر در روز‌های اخیر با ایجاد درگیری‌هایی در نقاط مختلف شهرستان رامسر اقدام به ضرب و شتم و جراحت تعدادی از شهروندان نموده بود که به محض اطلاع از موضوع، برابر قانون مبنی بر برخورد قاطع، بازدارنده و مطابق با قوانین با اراذل و اوباش مراتب به استحضار دادستان دادسرای عمومی شهرستان رامسر رسید که ایشان هم بر این مهم تاکید و در این خصوص دستورات قضایی لازم را صادرکردند

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف فنی و اطلاعاتی نهایتا مخفیگاه متهم در یکی از نقاط ییلاقی شهرستان شناسایی و تیم‌های ضربت به محل اعزام که متهم با رویت مامورین بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن در گیری با چاقو بهمراه دوتن از همدستانش به سمت مامورین حمله ور شده که مامورین برای دستگیری این اراذل و اوباش سابقه دار مطابق قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر به سمت این متهم و دو هم دستش را دستگیر نمودند و متهم پس از انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بهمراه هم دستانش به دادسرا معرفی و با قرار بازداشت تحویل زندان شدند.

سرهنگ نبوی تاکید کرد: امنیت شهروندان محترم رامسر خط قرمز پلیس و مجموعه قضایی شهرستان بوده و هشدار داده می‌شود چنانچه متهمین اراذل و اوباش با اعمال مجرمانه بخواهند به امنیت شهروندان خدشه‌ای وارد کند برابر قانون با آنها برخورد بازدارنده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه