Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان بضاعتی پور بعد از ظهر شنبه در آئین همزمان افتتاح و بهره برداری همزمان دو پروژه پارک مادر کیانمهر و بوستان یادگار امام پارک بین فازی مهرشهر کرج اظهار کرد: توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار و غیر برخوردار از اهم سیاست‌های شورای شهر کرج در دوره پنجم و به تبع آن مدیریت شهری این کلانشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اعتبارات بسیار مناسبی که شورای شهر کرج از محل بودجه سال ۹۸ شهرداری کرج برای مناطق دهگانه این شهر لحاظ کرده است امیدواریم بتوانیم شاهد بهره برداری از پارک‌ها و بوستان‌های جدید در نقاط مختلف شهر کرج باشیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در مورد پارک تازه احداث شده مادر گفت: عملیات اجرایی این پارک ۱.۲ هکتاری از یکسال قبل آغاز شد، از گیاهان کم مصرف و مقاوم به بی آبی برای کاشت در این پارک استفاده شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف در خصوص استقرار سیستم‌های آبیاری نیز در پارک مادر بخوبی رعایت شده است، گفت: در کنار بهره برداری از پارک مادر کیانمهر همزمان شاهد آئین افتتاح بوستان یادگار امام پارک بین فازی مهرشهر نیز هستیم.

کد خبر 4847667

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام ویروس کرونا قزوین شیراز انقلاب اسلامی ایران شهرکرد انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند گرگان بارش برف بهره برداری پارک مادر فضای سبز شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو