Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@11:40:11 GMT

فتوت و جوانمردی در شالکه جامعه کرمانشاه است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۵۵۹۵

فتوت و جوانمردی در شالکه جامعه کرمانشاه است

شهردار کرمانشاه در مراسم گرامیداشت غواص فداکار شهر، بر ضرورت تجلیل از الگوهای جوانمردی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه در مراسم گرامیداشت غواص فداکار شهر که در محل سینما آزادی برگزار شد با تبریک ایام دهه فجر با اشاره به اهمیت جایگاه فتوت و جوانمردی و فرهنگ پهلوانی در شاکله جامعه کرمانشاه، اظهار کرد: سیر تاریخی مباحث جوانمردی را نمی‌توان از صدر اسلام و از زمان بعثت پیامبر اعظم (ع) مطالعه کرد که این مسیر تا انقلاب و دوران دفاع مقدس ادامه داشته و هم اکنون نیز شاهد ایثار و فتوت در عرصه‌های مختلف اجتماعی و ورزشی و … هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت تجلیل از جوانمردان و ایثارگران شهر، افزود: تجلیل از جوانمردان و ایثارگران عرصه‌های اجتماعی، ورزشی و رزمندگان، انقلابیون و اصناف مختلف به نوعی ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه است و باید این مبحث به صورت جدی استمرار پیدا کند.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: بهمن پرورش یکی از اسوه‌های مثال زدنی از ایثار و از خودگذشتگی است که ارزش کارش فراتر از یک مراسم تقدیر است و قطعاً مورد توجه و عنایت خداوند تبارک و تعالی می‌باشد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از بهمن پرورش، غواص فداکار کرمانشاهی تقدیر شد.

کد خبر 409583

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر کرمانشاه کرمانشاه شهر شهروند شهرداری کرمانشاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل صفری ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته بزرگداشت مقام معلم، یک هزار معلم در مدارس استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، ابراز داشت: تلاش شد تا دانش آموزان در این مهم نقش محوری داشته و خودشان پیش‌قدم در تکریم مقام معلم شوند.

وی ضمن بیان اینکه به دنبال اعتلای فرهنگ عمومی تمرین منزلت معلم در جامعه هستیم، افزود: معتقدیم با شناخت شأن و احترام معلم آن جامعه به پیشرفت و ترقی خواهد رسید.

رئیس انجمن اولیا و مربیان استان سمنان ضمن بیان اینکه با تکریم مقام معلم دروازه‌های پیشرفت به روی جامعه گشوده خواهد شد، ابراز داشت: هفته معلم فرصتی که مسئولیت جامعه نسبت به معلمان را یادآوری کنیم.

صفری ضمن بیان اینکه تکریم معلم باید به یک فرهنگ همگانی تبدیل شود، تصریح کرد: تکریم معلمان در مدارس باعث انتقال این فرهنگ به خانواده به عنوان جامعه کوچک‌تر و سپس از آنجا به کل جامعه تسری پیدا کند.

وی ضمن بیان اینکه شوراهای انجمن اولیا و مربیان مدارس در شهرها، بخش‌ها و روستاها فعال هستند، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای تجلیل مقام معلم از سوی این شوراها در دست اقدام است.

کد خبر 6088524

دیگر خبرها

  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • شهردار بندر دیر معرفی شد