Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی شکری بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود، با بیان اینکه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با تکیه به جوانان و امید به آینده در سه گام خودسازی‏، جامعه پردازی و تمدن سازی، معاونت فرهنگی این اداره کل اقدام به جمع آوری اطلاعات و آثار در سطح استان کرده است، بیان داشت: علاقمندان آثار و پیشنهادات خود را در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب با ما در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اهداف فراخوان مرکز جامع داده و اطلاعات مساجد، افزود: مسجد به‌عنوان پایگاه تمام فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی و اجتماعی اقتضا دارد که به ‌منظور پاسخگویی به نیازها در آینده، مرکز تخصصی جامع داده‌ها و اطلاعات مساجد تشکیل شود. ‏

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: ‏ از همین روی جمع آوری هرگونه فعالیت‌های مربوط به مسجد اعم از آثار پژوهشی در قالب کتاب، مقاله، پایان نامه‌های دانشگاهی، نرم افزارهای تولیدی، عکس و فیلم، مجلات مربوط به مسجد و … اسامی ولینک سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعال در حوزه مسجد، مجلات و نشریات، روزنامه‌های مرتبط هفته‌نامه، گاهنامه، نشریات، نمایه، کلیپ، نوارکاست و دیجیتال، عکس، نقشه، ماکت، بنر همچنین همه طرح‌ها، ایده‌ها وبرنامه‌ها در ‏حوزه مسجد و نیز شناسایی و معرفی تمامی صاحب نظران، ایده پردازان، برنامه ریزان و کارشناسان خبره استانی حوزه ‏مسجد یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. ‏

شکری گفت: از همه تولید کنندگان آثار فرهنگی، مذهبی، رسانه‌ای دعوت می‌شود یک نمونه از هرگونه تولیدات خود را برای ‏ارزیابی و حمایت تا تاریخ دوازدهم اسفند ماه ۹۸ به اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان ارسال کنند.‏

کد خبر 4847690

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی ایران تبلیغات اسلامی سمنان علی شکری دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام ویروس کرونا قزوین شیراز انقلاب اسلامی ایران شهرکرد انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند گرگان بارش برف تبلیغات اسلامی استان سمنان اطلاعات مساجد جامع داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران