Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارینا فاگوآگا، کاپیتان پیشین تیم ملی هاکی فرانسه و مربی کنونی تیم ملی اینلاین هاکی که برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان و همچنین برپایی کمپ آموزشی نونهالان و نوجوانان به ایران آمده است در خصوص شرایط کنونی تیم ملی اینلاین هاکی زنان، ایران اظهار داشت:  فکر می‌کنم پیشرفت زیادی در اینلاین هاکی زنان ایران داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن‎های جوان خوبی داریم که طی این سال‎ها پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. آنها نیاز به فرصتی دارند که بتوانند توانایی‎های خود را به ما نشان بدهند. هدف اصلی ما مسابقات قهرمانی آسیا (سال آینده) است. قطعا تغییراتی در تیم ملی ایران برای مسابقات پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: ۲ تیم اول آسیا یعنی چین تایپه و ژاپن تیم‌های خوب و قدرتمندی هستند. اینلاین هاکی ایران با آنها فاصله دارد و برای رسیدن به این دو تیم به زمان نیاز دارم؛ اما مطمئنم در آینده‎ای نزدیک این اتفاق رخ می‎‌دهد.

مربی تیم ملی اینلاین هاکی زنان ایران در پاسخ به این پرسش که هنگامی که در ایران حضور ندارید، آیا نظارتی بر تمرینات تیم‎ زنان دارید؟ گفت: همیشه با «اعظم سنایی» کاپیتان تیم و «کاوه صدقی» سرمربی تیم ملی زنان در ارتباط هستم. وضعیت بازیکنان و شرایط تمرینی آنها را از این دو نفر جویا می‎شوم. همچنین فیلم‌های تمرینات آنها را می‌بینم.

وی با بیان اینکه لیگ برتر اینلاین هاکی ایران را همواره دنبال می‎کنم، خاطرنشان کرد: استعدادهای بسیار زیادی در ایران داریم. بیشتر آنها بازیکنان جوانی هستند که بین سنین ۱۵ تا ۲۲ سال قرار دارند. این رنج سنی برای آینده این ورزش در ایران بسیار خوب است.

مارینا فاگوآگا در خصوص اینکه آیا احتمال این وجود دارد بازیکنان اینلاین هاکی ایران لژیونر شوند؟ تصریح کرد: بله. لیگ‎‌های خوبی در دنیا داریم؛ لیگ‌‎های اسپانیا و فرانسه در سطح بالایی هستند که مسابقات آنها در دو دسته برگزار می‎شود. به نظرم بازیکن‎های خوب ایرانی می‎توانند در دسته ۲ این لیگ‎ها بازی کنند.

وی ادامه داد: در تیم ملی ایران باید روی کارهای دفاعی بیشتر کار کنیم. برای حمله هم به آرامش و برنامه‎ریزی بیشتری احتیاج داریم. بازیکنان با کیفیتی داریم که نقطه قوت آنها احترام متقابل به یکدیگر است. ما یه تیم همدل داریم که در زمین بازی با تمام وجود می‌جنگند.

مارینا فاگوآگا در خصوص اکران مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» در جشنواره فیلم فجر که با موضوع اعزام و کسب مقام سوم تیم ملی اینلاین هاکی زنان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بود، گفت: به نظرم سام کلانتری فیلم زیبایی ساخته است، زیرا تمام چیزهایی که در فیلم می‎دیدم عین واقعیت بود. احساسات تیم را به خوبی نشون داد. جوری که انگار دوباره آن لحظات را زندگی کردیم. هنگامی که فیلم را دیدم، بیشتر در مورد زندگی شخصی بازیکنانم اطلاعات کسب و به تک تک‌ آنها نیز افتخار کردم. آنها با این مشکلات زیاد توانستند خودشان را به اینجا برسانند. برای تک تک آنها احترام زیادی قائل هستم و احساس می‌کنم بسیار فرد خوش‌شانسی هستم که در کنار آنها حضور دارم.

وی در پایان گفت: هر زمانی که به ایران سفر می‎کنم، همه چیز خوب است. همیشه ایران را دوست داشتم و اوقات بسیار خوبی را در این کشور سپری کردم. تا به امروز هیچ اتفاق ناخوشایندی برای من رخ نداده است و همیشه در امنیت کامل بوده‎ام.

برچسب‌ها تیم ملی ایران فدراسیون اسکیت جشنواره فیلم فجر محمد رضايی اسکیت هاکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران فدراسیون اسکیت جشنواره فیلم فجر محمد رضايی اسکیت هاکی تیم ملی ایران فدراسیون اسکیت جشنواره فیلم فجر محمد رضايی اسکیت هاکی اینلاین هاکی زنان ایران اینلاین هاکی ایران تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سر گرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

سردار بنی اسدی فر در خصوص داروهای ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع استکه شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است و زائران مراقب این مسأله باشند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام است.

کد خبر 6087850

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان