Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از همشهری، اگر باشگاه استقلال تا قبل از سه‌شنبه دستمزد معوق شیخ دیاباته و هرویه میلیچ را پرداخت نکند این ۲ بازیکن خارجی طبق قانون می‌توانند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند و در نیمه راه ایران را ترک کنند!

 

استقلالی ها با اینکه اطلاع دارند باشگاه‌های متمول عربی به دنبال خرید شیخ هستند، با این وجود نه تنها برای تمدید قرارداد ستاره آفریقایی کاری انجام نداده‌اند بلکه با پرداخت نکردن به موقع پول دیاباته ناراحتی و نارضایتی او را موجب شده اند!‌ طی یکی دو روز گذشته خبرهایی مبنی بر ترک ایران از سوی دیاباته مطرح شده بود که باشگاه استقلال این موضوع را به مصدومیت این بازیکن و درخواست او برای درمانش در خارج از کشور مرتبط دانسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماجرای تیام و استقلالی‌ها درحال تکرار شدن است. ‌بدقولی مدیران و امروز و فردا کردن آنها باعث دلخوری و بی‌اعتمادی ستاره آبی‌ها می‌شود و دست آخر هم یا تصمیم به رفتن می‌گیرد و یا با گذاشتن شروطی مثل دریافت کامل قراردادش یا گرفتن پیش‌پرداخت سنگین عملا دست باشگاه برای حفظ او بسته خواهد شد.

 

فصل آینده که هیچ، با ادامه بدقولی های باشگا دست شیخ و میلیچ برای فسخ یک طرفه قرارداد باز خواهد بود و در صورت پرداخت نشدن پول آنها جدایی شیخ قطعی است و رفتن میلیچ هم که در تعطیلات نیم‌فصل ساز جدایی کوک کرده بود دور از ذهن نخواهد بود.

 

شاید با درخشش ارسلان مطهری و بدهی‌های سنگین ارزی و مشکلات مالی باشگاه، مدیران چندان هم دلواپس جدایی و رفتن بازیکن گران‌قیمتی چون شیخ دیاباته نباشند!

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: هرویه میلیچ شیخ دیاباته بازیکنان استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی،  فعالیت سامانه بارشی تا ظهر امروز چهارشنبه ادامه می‌یابد و از عصر این روز به تدریج با ورود هوای پایدار، از میزان ابر‌ها کاسته خواهد شد.

روز‌های پنج‌شنبه و جمعه آسمان صاف و وزش باد ملایم خواهد بود.

 دمای هوا از روز پنج‌شنبه به بعد روند افزایشی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • روزنامه‌های پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوقات شرعی پنج شنبه ۶ اردیبهشت در یزد
  • (ویدیو) ماجرای تعطیلی پنج شنبه یا شنبه چیست؟
  • مرور مهم‌ترین اخبار سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ قم
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟
  • فیلم| تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟
  • فیلم/ تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟
  • ببینید | تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟