Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@13:29:34 GMT

مادران و همسران شهدا در «مقام شهدا» هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۶۱۲۶

مادران و همسران شهدا در «مقام شهدا» هستند

خبرگزاری میزان- نماینده ادوار مجلس گفت: مادران و همسران شهدا، سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه عزیزان خود را ادامه داده‌اند و اینها همان نیمه پنهان ماه هستند که در حقیقت نیمه روشن آن‌ها شهدا بودند. در ارزش گذاری مقام بانوان و همسران شهدا، صرفاً جایگاه شهدا را می‌توان برای آنها قائل شد. تاریخ انتشار: 16:54 - 19 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۶۱۹ لاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به سالروز وفات حضرت «ام البنین‌ سلام‌الله‌علیها» که به  نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، گفت: مهمترین ویژگی حضرت ام البنین (س) که باعث شد روز وفات ایشان را، به نام روز گرامیداشت مادران و همسران شهدا قرار دهند وجه ولایتمداری و تسلیم محوری ایشان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افتخاری بیان کرد: ام البنین (س) بانویی بود که همه خصایص یک انسان پیرو مکتب الهی را در وجود خود پرورانده بود و از شجاعت و پاکی مثال زدنی برخوردار بوده است.    نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این بانوی بزرگوار با ورودش به منزل امام علی(ع) در پرستاری از فرزندان حضرت زهرا(س) چیزی کم نگذاشت و با انجام وظیفه مادری و با به دنیا آوردن ۴ فرزند و تقدیم آن‌ها در راه ولایت  و در واقعه کربلا، به همه شیعیان درس ولایتمداری داد.    بیشتر بخوانید: 
سالروز وفات حضرت «ام البنین‌(س)» به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا است افتخاری با تبریک روز تکریم همسران و مادران شهدا گفت: مادران و همسران شهدا  اسوه صبر وایستادگی هستند، آنها بعد از شهادت همسران و فرزندان خود با تمام وجود از راه این شهدا دفاع کرده و زندگی آن‌ها را سامان بخشیده‌اند.   وی تاکید کرد: همسران و مادران شهدا، درس صبر و ایستادگی، ایثار و تبعیت از ولایت را از حضرت ام‌البنین(س) هدیه گرفته‌اند. 
نماینده ادوار مجلس خاطر نشان کرد: مادران و همسران شهدا، سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه عزیزان خود را ادامه داده‌اند و اینها همان نیمه پنهان ماه هستند که در حقیقت نیمه روشن آن‌ها شهدا بودند. در ارزش گذاری مقام بانوان و همسران شهدا، صرفاً جایگاه شهدا را می‌توان برای آنها قائل شد. 
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لاله افتخاری روز تکریم مادران و همسران شهدا مادران و همسران شهدا نماینده ادوار مجلس روز تکریم ام البنین روز وفات نام روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این کنگره با موضوع شعر فارسی و در بخش اصلی خلیج همیشه فارس، بخش ویژه بانوان و مادران سرافراز خلیج فارس و بخش آزاد برگزار شد.

علیرضا سیدآبادی افزود: خلق آثار بدیع و ماندگار در موضوعات ملی و عقیدتی، بزرگداشت یاد و نام خلیج همیشه فارس، بیان قدر و منزلت بانوان و مادران پاکدامن مناطق خلیج فارس و تبیین مسئله هویتی خلیج فارس برای ایران اسلامی اهداف این کنگره بود.

 وی تصریح کرد: آیین پایانی ششمین کنگر ه ملی شعر خلیج فارس با حضور جمعی از شاعران سراسر کشور و مسئولان استانی در شهرستان هندیجان، اسکله بحرکان، در خلیج فارس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳