Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@23:49:46 GMT

ورود۲۰هزارپرونده به کمیسیون

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۶۹۶۲

ورود۲۰هزارپرونده به کمیسیون

خبرگزاری مهر: عباس مسجدی بعدازظهر شنبه در مراسم آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد در یاسوج افزود: ۸۵ درصد پرونده‌های وارد شده به کمیسیون پزشکی قانونی مربوط به پرونده‌های قصور پزشکی بوده که از این میزان ۴۶ درصد پرونده‌ها منجر به اثبات قصور شد.

وی بیان داشت: بیشتر پرونده‌ها در خصوص پزشکی زنان و زایمان، دندانپزشکی، پزشک عمومی، و جراحی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجدی افزود: در راستای کاهش قصور پزشکی باید مهارت‌های ارتباطی پزشک با بیمار افزایش یافته و برنامه‌های آموزشی نیز توسعه یابد.

وی توسعه اخلاق حرفه‌ای را از دیگر راه‌ها در کاهش آمار قصور پزشکی عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های علمی، با تجربه و متخصصین قابل قبولی در سازمان پزشکی قانونی وجود دارد که می‌توانند کمک‌های بسیاری به سیستم قضائی و احقاق حقوق مردم برای روشن شدن پرونده‌ها داشته باشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ورود کمیسیون رئیس سازمان پزشکی قانونی قصور پزشکی پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان