Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سینما و تلویزیون، خانه اصلی‌اش را رادیو می‌داند؛ او می‌گوید که در سکانسی از «روزگار جوانی» واقعا برای همسرش گریه می‌کند.

به گزارش شریان نیوز،بیوک میرزایی از جمله بازیگران محبوبی است که علاوه بر تلویزیون در رادیو هم حضور فعالی دارد. میرزایی جزو بازیگرانی است که در کنار نصرالله رادش، کیهان ملکی، مهدی صبایی، زهره فکور صبور، امین حیایی و دیگران در سریال "روزگار جوانی" جلوی دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال روایتگر داستان زندگی پنج دانشجو است که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. مجموعه مورد بحث، سال‌های آخر دهه ۱۳۷۰ از شبکه ۵ پخش شد و توانست مخاطبان زیادی را با خودش همراه کند.

وی در خصوص تکرار سریال‌ها از تلویزیون و شبکه آی‌فیلم، گفت: آی‌فیلم را می‌بینم و اینکه کارهای قدیمی را پخش می‌کند، خیلی خوب است. آی‌فیلم مخاطبان زیادی دارد، به ویژه برای ما که قدیمی‌تریم خیلی لذت‌بخش است که می‌بینیم کارهای قدیمی پخش می‌شود. حتی برای مردم هم دیدن این سریال‌ها جذابیت دارد. نسل جدید بسیاری از سریال‌های قدیمی را ندیده است و آی‌فیلم این امکان را فراهم می‌کند که جوان‌ترها کارها را ببینند.

وی به سکانسی از گریه واقعی برای همسرش اشاره کرد و گفت: در این سریال لحظات خوش بسیاری داشتیم و خیلی از سکانس‌ها در ذهنم مانده است. اما سکانسی بود که دخترم گم می‌شود و می‌آیم سر قبر همسرم و گریه می‌کنم. جالب است بدانید که یکی دو سال قبل از اینکه در روزگار جوانی بازی کنم، در واقعیت همسرم را از دست داده بودم. وقتی سر قبر همسرم در سریال حاضر شدم، واقعاً زار زار گریه می‌کردم. با این نقش همذات‌پنداری شدیدی داشتم. برای دست‌اندرکاران مجموعه هم جالب بود که چطور من در این سکانس آن طور گریه می‌کنم. جالب اینکه در تمامی برداشت‌ها احساسم همین بود و به شدت اشک می‌ریختم.

میرزایی با اشاره به اینکه رادیو را خانه اولم می‌دانم، گفت: من در قدم اول خودم را بازیگر تئاتر می‌دانم. بعد رادیو برایم مهم است، اما در تلویزیون هم کار کرده‌ام و این مدیوم هم برایم ارزش دارد. البته کار اصلی من در رادیو است و از رادیو بازنشسته شده‌ام. از وقتی بازنشسته شده‌ام بیشتر کار می‌کنم؛ در برنامه «شب آدینه» در رادیو فعالم و برنامه «صبح جمعه با شما» را هم کار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا بیشتر نقش آدم‌های خلافکار و به نسبت بدجنس را بازی می‌کنید، تصریح کرد: من تصورم این است که نقش منفی توانایی بازیگر را به رخ می‌کشد. فکر می‌کنم وقتی بازیگر بتواند نقش‌های منفی را خوب دربیاورد، ثابت می‌کند که در بازیگری تبحر دارد. نقش‌های منفی به دلیل تضادی که با نیروهای مثبت دارند، به کار رنگ می‌دهند. نقش‌های مثبت فراز و فرود آنچنانی ندارند. اصولاً از نقش مثبت زیاد خوشم نمی‌آید؛ البته برخی نقش‌های مثبت هم هستند که رنگ دارند اما متأسفانه در کشور ما این نقش‌ها معمولاً جای زیادی برای کار ندارند.

منبع: شریان

کلیدواژه: روزگار جوانی سریال ها آی فیلم نقش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تلخ و گریه‌آور کودکان سیل زده سیستان بلوچستان | فیلم

در چند روز گذشته استان سیستان و بلوچستان و برخی دیگر از استان‌های جنوبی ایران درگیر سیل شدند. در همین راستا، تصاویری از کودکان روستاهای سیل‌زده خلیج آباد در سیستان و بلوچستان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن کودکان پا برهنه راه رفته و می‌گویند که آب دمپایی‌هایشان را برده است. این کودکان از مردم می‌خواهند برایشان دمپایی بیاورند. منبع: فرارو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • درخواست تلخ و گریه‌آور کودکان سیل زده سیستان بلوچستان | فیلم
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود