Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام حسنعلی عربی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان قانون و رعایت اخلاق را مهم‌ترین ارکان در اجرای فرایند انتخابات عنوان کرد و گفت: باید ۲ موضوع سلامت و امنیت انتخابات موردتوجه تمامی مجریان و ناظران انتخابات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه نظارت بر مراحل و فرایند انتخابات به معنای امانت‌داری از حق‌وحقوق مردم است افزود: ناظران بر تمامی فرایند‌هایی انتخابات در حقیقت به معنی امانت‌دار مردم بودن است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گفت: قانون معیار اجرای تمامی فرایند‌هایی انتخابات است و تمامی مجریان و ناظران انتخابات ملزم به رعایت قانون هستند و باید تمامی اقدامات و فرایند‌ها در چارچوب قانون اجرا شود.

حجت‌الاسلام عربی برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با قانون انتخابات ویژه ناظران، بازرسان و مسئولان شعب اخذ رأی را باهدف برپایی انتخاباتی باکیفیت بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

او اظهار داشت: ما به‌عنوان مجریان و ناظران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات باید امانت‌دار آرای مردم برای مردم، نامزد‌های انتخاباتی و نظام باشیم.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس ستاد انتخابات استان سمنان امنیت انتخابات نظارت بر انتخابات فرایند انتخابات مجریان و ناظران انتخابات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم

سردار محمد سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان در جمع خانواده‌ها و مردم گفت: در زمینه همکاری و احترام مردم در اجرای این طرح و همچنین تبعیت از قانون، یکی از بهترین استان‌های کشور هستیم.

طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • نصب برچسب و چراغ زنون : ممنوع
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم