Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@05:32:31 GMT

تغییر رنگ چشم در فتوشاپ چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۷۹۳۰

تغییر رنگ چشم در فتوشاپ چگونه است؟

برای این کار عکس مورد نظر خودمان را در نرم افزار فتوشاپ باز می کنیم و روی چشم هاZoom می کنیم.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ از قسمت Adjustment Layer گزینه Hue/Saturation را کلیک می کنیم.

که با این کار یک لایه ایجاد می کنیم، بعد در قسمت تنظیمات Hue/Saturation تیک گزینه Colorize را می زنیم و رنگ مورد نظر دلخواه خودمان را انتخاب می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله بعدی روی ماسک لایه Hue/Saturation کلیک می کنیم و با کمک دکمه های ctrl + I رنگ لایه را عوض می کنیم که با این کار از رنگ سفید به رنگ مشکی تغییر می کند.

و درمرحله بعد، از منوی ابزارها؛ ابزار Brush Tool را با رنگ سفید و با Opacity و Flow صد در صد و Hardness صفر درصد شروع به کار روی قسمت هایی که باید رنگی شوند. برای انتخاب رنگ های دیگر می توانید پنل Hue/Saturation را باز کنید و از رنگ های دیگر هم استفاده کنید.

روش دیگر

بعد از اینکه عکس مورد نظر را در فتوشاپ باز کردیم روی قسمت چشم ها Zoom  می کنیم تا راحت تر بتوانیم با ابزارهای فتوشاپ کار کنیم بعد ابزارEliptical Marquee Tool و یا با کلید M این ابزار را انتخاب می کنیم.

بعد روی قسمت چشم که می خواهیم رنگش عوض شود با کمک موس یک دایره ایجاد می کنیم و با ابزار Intersect With Selection بر خلاف دایره بالایی از پایین یک دایره داخل ابزار Eliptical Marquee Tool می اندازیم طوری که کل جایی که می خواهیم رنگ آن تغییر کند، انتخاب شود.

در مرحله بعد از منوی Image گزینه Adjustment و روی Color Balance و با کلیدهای Ctrl + B این گزینه را انتخاب می کنیم.

در تنظیمات Color Balance با کم یا زیاد کردن رنگ های Red , Blue , Green به رنگ دلخواه خودمان می رسیم.

بعد از انتخاب رنگ روی گزینه OK کلیک می کنیم. تا تغییراتی که انجام داده ایم را مشاهده کنیم.

علی اصغر زارعی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فتوشاپ تغییر رنگ چشم نرم افزار فتوشاپ انتخاب می کنیم کلیک می کنیم روی قسمت مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

ساناز سماواتی، بازیگر باسابقه‌ای است که به خاطر تمریناتی که در رشته‌های مختلف ورزشی دارد از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار است و به همین دلیل در سکانسی از مجموعه تلویزیونی نون‌خ در قالب نقش تانیا در حالی که روی ویلچر نشسته، ناگهان به حالت چرخشی جست می‌زند و بیننده را شوکه می‌کند. بخشی از گفتگوی این بازیگر را در ادامه بخوانید: 

بازخوردی که از حضور در مجموعه نون‌خ داشتم، فوق‌العاده عالی بود و مثل همیشه مردم به من لطف داشتند. شکر خدا بینندگان سریال، با این نقش ارتباط بسیار خوبی برقرار کردند، هرچند در ابتدا و با توجه به گریم سنگین نقش من در سریال، برخی مخاطبان به من خرده گرفتند که چرا چنین نقش بی‌حال و بی‌رمقی را انتخاب کرده‌ام، اما بعد از این‌که چند قسمت از سریال پخش و کاراکتر اصلی من در نون‌خ نمایان شد، همگی اذعان داشتند که نقش من در سریال عالی بوده و الان منتظرند که کاراکتر تانیا دوباره به ادامه قسمت‌های سریال بازگردد. مخاطبان دائم از من سؤال می‌کردند، حالا که تانیا با گریم جدید به ماموریت دیگری رفت، دوباره کی بازمی‌گردد و من بالبخند می‌گفتم که اجازه بدهید ببینیم نویسنده چه تصمیمی برای تانیا خواهد گرفت.

در سریال نون‌خ در عرض یک هفته، پنج حادثه برای گروه فنی رخ داد، حشره ناشناخته‌ای گریمور را نیش زد، هرچند که شکر خدا برای خود من اتفاقی نیفتاد، ولی از آنجا که اتفاق ناخواسته است، در نتیجه مباحث مطرح شده در‌خصوص بیمه و امثال آن شامل تمامی صنوف این حوزه مانند عوامل فنی، گروه صحنه و... می‌تواند نقش مهمی در عملکرد و تامین کلیه عوامل و صنوف هنری داشته باشد.

منبع: جام جم

دیگر خبرها

  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • جزیره ایرانی شیخ اندرآبی
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده