Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از اداره‌کل هواشناسی خوزستان، مرکز ملی پایش و هشدار سریع گردوغبار هواشناسی خوزستان نسبت به ورود توده گردوغبار به خوزستان از روز یکشنبه ۲۰ بهمن هشدار، و اطلاعیه صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بررسی تصاویر ماهواره‌ای گردوغبار نشان دهنده حرکت این توده با منشا کشور‌های عراق و عربستان به سمت استان خوزستان است که از اوایل وقت فردا روز یکشنبه ابتدا مناطق غربی و از اواسط وقت فردا مناطق مرکزی و به تدریج در سایر مناطق استان باعث کاهش دید افقی و افزایش غبار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اداره‌کل در اطلاعیه‌ای برای روز شنبه نیز وزش باد متوسط و گردوغبار محلی در مرکز خوزستان را پیش بینی کرده بود.

به گزارش اداره کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان میزان گردوغبار در ساعت ۱۲ روز شنبه در رامشیر خوزستان به بیش از هفت برابر حدمجاز رسید و میزان گردوغبار با اندازه ۱۰ میکرون در ساعت ۱۲ امروز در رامشیر یک هزار و ۷۹ میکروگرم بر مترمکعب، در رامهرمز ۱۶۸ میکروگرم بر مترمکعب و در اهواز ۲۱۲ میکروگرم برمترمکعب اعلام شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرد و غبار هشدار هواشناسی مدیریت بحران اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان