Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: قرار بود با انقلاب احکام نورانی اسلام و قرآن را رواج دهیم ، قرار بود طبقات محروم و مستضعفین ولی نعمت ما باشند.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد امام حسین (ع) ورامین برگزار شد، طی سخنانی گفت: ملت عزیز ما باید روز به روز با تاریخ انقلاب بیش از پیش آشنا شوند، قرن نوزدهم، قرن تحقیر و مقابله با دین بود و استراتژی این قرن اسلام زدایی از کشورهای اسلامی و به کنار زدن دین از جوامع اسلامی و کم رونقی دین در زندگی خصوصی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دین را عامل عدم توسعه و رشد کشورها معرفی می‌کردند و مدرنیته را عامل رشد می‌دانستند و راه رسیدن به توسعه را منوط به زدودن دین معرفی می‌کردند. استکبار جهانی امروز نیز برای دین زدایی و جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند. استعمار نوین کاری کرد که حکومت‌های مناطق اسلامی عواملی دست نشانده باشند و هیچ چیز از خود نداشته باشند و اصلاحات ارضی نسخه‌ای بود که آمریکایی‌ها به رژیم منحوس پهلوی دادند و بدون کم و کاست اجرا شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: تا زمانی که مرحوم آیت الله بروجردی در قید حیات بودند، شاه جرأت اجرای اصلاحات ارضی و انقلاب سفید را نداشت، اما بعد از رحلت آیت‌الله بروجردی شاه به قم رفت و روحانیت را به سخره گرفت و تهدید کرد کاری نکنید که چکمه پدرم را بپوشم، به قم بیایم و با شما برخورد کنم.

وی گفت: مساله جدایی دین از سیاست و اسلام زدایی تا اعماق فکر افراد بی‌سواد نیز نشسته بود، اما در شرایطی که دین افیون ملت‌ها و مایه پس رفت معرفی شد، انقلاب اسلامی آمد و این افکار را زدود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد

همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکر‌های مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام (عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد