Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@03:30:06 GMT

سفر کاروان انقلاب به مناطق محروم استان خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۸۸۵۱

سفر کاروان انقلاب به مناطق محروم استان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از اعزام کاروان انقلاب به روستاها و نقاط مرزی استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، بابیان اینکه این کاروان شامل اعضای کمیته همیاری و محرومیت‌زدایی است، افزود: تمامی برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده در این کاروان در جهت برطرف کردن موانع و مشکلات مردمی در مناطق محروم و همچنین حفظ وحدت، مقاومت در مقابل هجمه‌های دشمنان کشور پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در قالب این کاروان خدمات متنوعی همچون پزشکی و درمانی، فرهنگی، مشاوره، کاروان سلامت، پیک سیار امید و اکران فیلم به مردم این نقاط ارائه می‌شود، ادامه داد: این کاروان طی دهه فجر به سه‌نقطه محروم استان اعزام می‌شوند.

الهی‌راد منطقه گیفان را اولین هدف کاروان انقلاب و ارائه خدمات متنوع عنوان کرد و گفت: این کاروان در دومین روز دهه فجر در روستاهای این منطقه ساکن شد.

وی ادامه داد: منطقه حصار چه نیز در 15 بهمن‌ماه میزبان کاروان انقلاب است که در قالب این کاروان خدمات مهمی ازجمله ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم ارائه می‌شود و همچنین سومین سفر کاروان انقلاب منطقه شیرین سو و خر توت است.

وی گفت: در قالب این کاروان دیدارهایی به‌منظور بررسی مشکلات و نیازهای خانواده‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد انجام می‌شود. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خراسان شمالی دهه فجر کمیته امداد امام خمینی کاروان انقلاب خراسان شمالی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری یک هزار و ۶۸۹ معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

کد خبر 6090729

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر