Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران شهرستان دنا با بی‌توجهی به فراخوان فرمانداری از حضور در پشت میز خدمت سر باز زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، روز پنج شنبه 18 بهمن ماه پیامی از سوی روابط عمومی فرمانداری دنا مبنی بر برپایی میز خدمت و پاسخگویی دستگاه‌های اداری خدمات رسان شهرستان دنا در فضای مجازی منتشر شد که متن پیام بدین شرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط مستقیم مردم با مسئولین شهرستان دنا

در گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان دنا در نماز جمعه مرکز شهرستان دنا به مطالبات عمومی مردم پاسخ خواهند داد.

به گزارش روابط عمومی به همت ستاد دهه فجر  فرمانداری؛ دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه  طرح  میز خدمت با هدف مطالبه گری مردم و پاسخگو بودن مسئولین با حضور مسئولین ادارات شهرستان دنا در محل برگزاری نماز جمعه شهر سی سخت  از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۲:۴۵ دقیقه برگزار می‌گردد.

به گزارش فارس اما تنها سه اداره  آن هم با تاخیر در محل میز خدمت حاضر شدند و بقیه ادارات با بی‌توجهی کامل از این موضوع گذشتند و مشکلات مردم را بی‌اهمیت تلقی کرده و گویی برای رفع مشکلات دغدغه‌ای نداشتند.

باید از مسوولان درباره عدم حضور آنها در این روز و در پای این میز توضیح خواست که آیا برای فرار از حضور همیشگی در صفوف نماز جمعه بوده یا همان فرار از خدمت است.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه شهرستان دنا امام جمعه روابط عمومی میز خدمت خبرگزاری فارس شهرستان دنا نماز جمعه میز خدمت بی توجهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز