Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:12:45 GMT

استخدام بهترین نیرو در دستور کار ادارات قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۷۴۹۴

استخدام بهترین نیرو در دستور کار ادارات قرار گیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ارائه خدمات با جهت‌گیری خدمت در بالاترین سطح رضایت مردم و استخدام بهترین نیرو باید در دستور کار ادارات قرار گیرد.

جمشید انصاری ۱۹ بهمن‌ماه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی و خدمت به مردم دو روی یک سکه هستند که هم باید آرمان‌ها را پاس داشت و هم با ارائه خدمات رضایت‌مندی مردم را از نظام افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تفاوت انقلاب اسلامی را با انقلاب‌های هم‌عصر خود در جهت‌گیری آن در اجرای عدالت دانست و افزود: خوشبختانه شاهد توسعه تدریجی چهارمحال و بختیاری بوده‌ایم و مجموعه اقدامات در طول ۴۱ سال پس از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد که در این جهت‌گیری به سمت توسعه عدالت اجتماعی، توفیقات قابل توجهی کسب کرده‌ایم.

وی بهره‌مندی ۹۵ درصد از جمعیت روستایی از نعمت برق، دسترسی به آب شرب بهداشتی روستائیان به میزان ۸۵ درصد و کم کردن فاصله طبقاتی را از دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی برشمرد.

انصاری جمعیت باسواد قبل از پیروزی انقلاب را زیر ۵۵ درصد عنوان کرد و افزود: در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نسبت کارکنان استان در این حوزه ۱.۵۶ درصد نسبت به جمعیت کارمند کشوری است که به ازای هر ۱۵ دانش‌آموز یک نیروی معلم تخصیص می‌یابد.

وی عدم توزیع صحیح نیروی اداری در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری را مشکل اساسی در این حوزه عنوان و تاکید کرد: این استان قطعا کمبود نیرو در آموزش و پرورش ندارد، چرا که یک مدرسه می‌تواند بدون معاون اداره شود ولی بدون معلم آموزش ممکن نیست، بنابراین شایسته است که اولویت به توزیع مناسب نیروی معلم در نقاط مختلف استان داده شود.

معاون رئیس جمهور نخستین وظیفه دولت را در حوزه ارائه خدمات عمومی دانست و تصریح کرد: تامین امنیت،  فراهم کردن دسترسی به دادخواهی عادلانه، راهوری برنامه‌های توسعه، ارائه خدمات و فراهم کردن زیرساخت‌ها از دیگر وظایف دولت است.

انصاری نظام اداری را جایگاه توانمندترین و شایسته‌ترین انسان‌ها معرفی و بیان کرد: علت جذب نیرو در ارگان‌ها از طریق آزمون‌های اداری جذب نیروی انسانی بر مبنای شایسته‌سالاری است و خدمت کردن به خلق حق همه شایستگان است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: اگر دولت به سمت ارائه خدمات با جهت‌گیری خدمت در بالاترین سطح رضایت مردم حرکت نکند، دستگاه‌های اداری ما به جایی تبدیل خواهند شدند که فقط حقوق‌ده هستند.

وی افزود: ارائه بهترین کیفیت منوط به استخدام بهترین نیرو است که ۱۵ درصد نیروی کار کشور باید توانایی ارائه خدمات مناسب برای ۸۵ میلیون نفر کشور را داشته باشد که تاثیر مثبت یا منفی کار این درصد نیرو به‌صورت مستقیم بر کشور هویدا می‌شود.

انصاری خدمت با کیفیت بالا و همراه با رضایت‌مندی مردم به منظور افزایش بهره‌وری بالا را خواسته دولت مطرح کرد و از دستگاه‌های اداری استان تلاش برای عدم مهاجرت نیروی کار اداری را خواستار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری استخدام چهارمحال و بختیاری آموزش و پرورش انقلاب اسلامی ارائه خدمات جهت گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز اول وقت در ادارات اقامه شود

حجت‌الاسلام محمد کریمی در جمع دبیران نماز دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نماز اول وقت در ادارات اقامه شود، اظهار کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه اقامه نماز اول وقت با جدیت رصد و پایش می‌شود و در این رابطه ساماندهی نمازخانه‌ها باید دستور کار باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، برگزاری دوره‌های تخصصی نماز را از مهمترین برنامه‌های این استان برای امسال عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در اولویت برگزاری این دوره‌ها قرار دارند.

بیشتر بخوانید

افتتاح نمازخانه اتاق اصناف در شهرستان شهرکرد

وی اضافه کرد: شعار امسال ستاد اقامه نماز "آموزش همگانی نماز" است که در این رابطه تلاش داریم برای تمامی اقشار و گروه‌های جامعه این دوره‌ها را برگزار کنیم.

کریمی ادامه داد: یکی از مهمترین اقشار و گروه‌هایی که دوره‌های تخصصی نماز برای آن‌ها پیش‌بینی شده است کارمندان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آن هاست.

وی اضافه کرد: هریک از دستگاه‌های اجرایی که برای برگزاری دوره‌های تخصصی نماز اعلام آمادگی کند، استاد مربوطه به دستگاه اعزام می‌شود و از سوی دیگر می‌توان از ظرفیت مجتمع یاوران مهدی که در قم قرار دارد نیز در برای برگزاری دوره آموزشی بهره گرفت.

کریمی با اشاره به آغاز داوری‌های مربوط به تعیین دستگاه‌های برتر در حوزه اقامه نماز، اظهار کرد: توصیه می‌شود شهرستان‌ها هر چه سریع‌تر مستندات و مدارک خود را در سامانه "سجاده" بارگذاری کنند تا تلاش‌های آن‌ها در این حوزه دیده شود.

وی ادامه داد: امسال برای اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی ۳۵ امتیاز در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود