Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اشتری گفت: در نظر سنجی‌ای که توسط ۴ مرکز افکار سنجی معتبر کشور صورت گرفت، نیروی انتظامی در رتبه دوم نهاد‌های مورد اعتماد کشور قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم یادواره ۱۱۹ شهید پلیس آگاهی ناجا و رونمایی از کتاب «من سرهنگ هستم»،گفت: هر چه از شهدا بگوییم کم‌ گفته‌ایم، برگزاری اینگونه از مراسم‌ها به نفع  خود ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدای عزیز راهشان را انتخاب کردند و مزدشان را گرفتند، بحمدلله در بهترین مکان هستند.

سردار اشتری تصریح کرد: دیروز صبح در گلزار شهدای شهر کاشان بودم، حین زیارت قبور شهدا، خانمی را دیدم که اصرار کرد بر سر مزار شهید ما بیا و فاتحه‌ای بخوان، از او پرسیدم که نسبت شما با شهید بزرگوار چیست؟ آن خانم جواب داد که هیچ نسبتی با این شهید ندارم و صرف اینکه هر چه خواستم از این شهید گرفته‌ام بر مزار او حاضر می شوم و فاتحه می‌خوانم.

وی افزود: مبادا خانواده‌های شهدا این تصور را کنند که فراموش شدند، با اینکه از ما تصور و توقع انجام کاری را ندارند، اما وظیفه ما است که به فکر خانواده شهدا باشیم و یاد این عزیزان را گرامی بداریم.

فرمانده ناجا ادامه داد: کتاب من سرهنگ هستم را مطالعه کرده و حتی در دیداری که در محضر مقام معظم رهبری بودم یک جلد از این کتاب را تقدیم رهبر انقلاب کردم.

وی افزود: وجه تمایز پلیس تراز انقلاب اسلامی با پلیس سایر کشور‌ها در این است که با وجود اقتدار و صلابت با رعایت ادب و احترام به شهروندان، آسایش خاطرشان را نیز فراهم کنند.

سردار اشتری گفت: اخیرا در ماموریتی که در گلپایگان انجام شد و جزییات آن به من گزارش شد، ماموران پلیس یک باند سارق را تعقیب کرده و در کوچه‌ای این متهمان را به دام انداختند، از طرفی یک خانم به همراه دختر بچه اش در حال عبور بودند که ماموران پلیس عملیات را متوقف کرده و در یک کوچه پایین‌تر تمام متهمان را به بازداشت کرد، ناگفته نماند که یکی از ماموران ناجا نیز در این درگیری به شهادت رسید.

وی افزود: پیام شهدا این است که پای میز مذاکره نرویم و بر روی پای خود بایستیم و استقلال داشته باشیم. انشاءالله با حضور باشکوه در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.

فرمانده ناجا گفت: دیدید که مردم در تشیع شهید حاج قاسم سلیمانی چه کردند، در تبریز، تهران، اصفهان، کرمان و دیگر شهر‌های کشور عظمت این مراسم دیده شد.

وی افزود: همکاران بنده در اقصی نقاط کشور در حال اجرای ماموریت‌های خود هستند و با هوشیاری که دارند توانسته اند امنیت کشور را ارتقا دهند.

سردار اشتری گفت: افتخار نیروی انتظامی این است که در حال خدمت به مردم است و ۱۳ هزار شهید ناجا گواه این موضوع است.

وی افزود: با برنامه ریزی که انجام شده تلاش می‌کنیم تا در تمام استان‌ها یاد شهدای ناجا گرامی داشته شود.

فرمانده ناجا گفت: در نظر سنجی‌ای که توسط ۴ مرکز افکار سنجی معتبر کشور صورت گرفت، نیروی انتظامی در رتبه دوم نهاد‌های مورد اعتماد کشور قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار اشتری گفت نیروی انتظامی فرمانده ناجا مورد اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو