Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری از رویکرد تیمش در بازی با هلاس ورونا ناراحت است و می‌گوید بدون ذهنیت آماده نمی‌توان از نظر بدنی، دستورات تاکتیکی را پیاده کرد.

طرفداری- پس از شکست یوونتوس مقابل هلاس ورونا، مائوریتزیو ساری، سرمربی یووه در گفتگو با اسکای ایتالیا در مورد این شکست صحبت کرد:

بازی سختی بود چون می‌دانستیم ورونا از همان اول برایمان دردسرساز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واضح است که در بازی‌های خانگی و خارج خانه اخیر از نظر عملکرد و نتیجه کاملا متفاوت بوده‌ایم. از زیر فشار ورونا بیرون آمدیم و دو بار ضربه بازیکنان ما به تیر خورد و سپس جلو افتادیم اما نباید با چنین اشتباهاتی، امتیاز از دست دهیم. گل اولی که خوردیم، غیرقابل توضیح بود. اگر یووه می‌خواهد بازی‌ها را ببرد، نباید چنین اشتباهاتی که ناشی از رویکردی سهل انگارانه است را انجام دهد.

وی افزود: 

ورونا قطعا شایسته احترام است چون آن‌ها از ابتدا تا پایان تیمی تهاجمی بودند و می‌دانستیم که این طور خواهند بود. بعد از این که شدت حملات ورونا خلاص شدیم، توانستیم بهتر شویم اما با سهل‌انگاری امتیاز از دست دادیم و این عادتی است که باید آن را کنار بگذاریم. این مشکل به وضوح در حال گسترش است زیرا یووه در پنج دیدار خارج خانه‌اش در سری آ سه بازی را باخته است. ذهنیت مهم‌ترین چیز است و فقط نمی‌توان مسائل تاکتیکی را حساب کرد. اگر از نظر ذهنی صد درصد آماده نباشید، بدن شما نیز نمی‌تواند مسائل تاکتیکی را پیاده کند. به همین خاطر است که پیروزی آسان به دست نمی‌آید. باید سخت‌تر تلاش کنیم، بیشتر عرق بریزیم و بازی را دست کم نگیریم.

ساری ادامه داد: 

یوونتوس تیمی است که طی سال‌های اخیر به ساده بردن عادت کرده و باید در ذهن بازیکنان القا کنیم که نمی‌توانیم امتیازات بیشتری از دست بدهیم. امیدوارم از این بازی درس گرفته باشیم زیرا مدتی است در این خصوص صحبت کرده‌ایم. سخت است زیرا تیم خوب تمرین می‌کند اما نمی‌توانیم تمام پتانسیل را درون زمین مسابقه به نمایش بگذاریم و باید این مشکل را حل کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد