Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون تصاویر جاسوسی فراوانی از نسل آیندهٔ مرسدس بنز S کلاس منتشر شده است، ولی سازندۀ آلمانی به‌خوبی نمونه‌های آزمایشی سدان پرچم‌دار جدید خود را با پوشش‌های استتاری مخفی کرده است.

بااین‌حال چندی پیش تصویری بدون پوشش از S کلاس جدید منتشر شد و تا حدودی چهرهٔ آن‌را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند این تصویر چندان ایده‌آل نبود و در آن موانعی جلوی دید به برخی قسمت‌های خودرو را گرفته‌اند، اما بااین‌حال نمای مناسبی از قسمت جلو پروفیل جانبی خودرو را نشان می‌دهد. حال بر اساس این تصویر رندی طراحی شده که بهترین نما از نسل جدید S کلاس را ارائه می‌کند.

در دماغهٔ S کلاس جدید جلوپنجره کمی بیرون زده است و عمودی‌تر از جلوپنجرهٔ نسل کنونی به نظر می‌رسد. این جلوپنجره با چراغ‌های باریک‌تری احاطه شده که تا طرفین خودرو کشیده شده‌اند.

طراحی قسمت پایینی سپر جلو نیز جدید و اسپرت‌تر به نظر می‌رسد. در تصویر افشاشده از نسل جدید S کلاس نمای چندان واضحی از بخش جانبی خودرو مشخص نیست، اما تصاویر جاسوسی قبلی نشان داده‌اند که خط واضحی از گلگیر جلو آغاز شده و درست از زیر پنجره‌ها تا انتهای خودرو کشیده شده است.

از طراحی بیرونی نسل آیندهٔ S کلاس که بگذریم، میدانیم در کابین این سدان پرچم‌دار آلمانی یک صفحه آمپر دیجیتالی پشت غربیلک فرمان قرار گرفته و یک صفحه‌نمایش بزرگ مربع شکل عمودی هم به‌صورت مجزا در کنسول میانی برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جای گرفته است.

این یعنی در نسل جدید S کلاس خبری از نمایشگر‌های به هم چسبیدهٔ معمول مرسدس نخواهد بود. نسل جدید مرسدس بنز S کلاس تا پیش از پایان سال جاری معرفی می‌شود و پس‌ازآن نسخهٔ کاملاً الکتریکی EQS و نسخهٔ لوکس‌تر مایباخ آن نیز به بازار خواهند آمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودرو نبض بازار مرسدس بنز S کلاس نسل جدید S کلاس نسل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی

مهدی ضیغمی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: فعلا عرضه خودرو‌های برقی در همان سامانه قبلی خودرو‌های وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودرو‌های وارداتی راه‌اندازی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟
  • اردبیل| پای کلاس درس معلمانی که عشق را تفسیر می‌کنند
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس