Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش ۳، در یکی از مسابقات هفته بیست و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که مثل همیشه علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را در ترکیب و خط حمله داشت، شنبه شب در ورزشگاه استاد دو پایس مقابل زولته وارخم رده هفتمی قرار گرفت.

در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل رو به پایان بود، در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده علی قلی‌زاده فرار سریعی از جناح چپ زمین انجام داد که پاس بغل پا و در عمق تماشایی او را کاوه رضایی بعد از مهار و یک سر توپ به موقع که دو مدافع و دروازه‌بان زولته وارخم را فریب داد، با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۷۰ نوریو فورتونا، مدافع چپ آنگولایی شارلروا بعد از یک نفوذ تند و تیز، ارسال زیبایی به مقابل دروازه زولته وارخم فرستاد تا کاوه رضایی با ضربه سر مهار نشدنی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

وارخم در دقیقه ۷۷ با اخراج یک بازیکن ۱۰ نفره شد که تنها دو دقیقه پس از این اتفاق، یوریس کایِمبه که از دقیقه ۶۸ جانشین علی قلی‌زاده شده بود، ارسال پای چپ زمینی و کوتاهی برای کاوه رضایی فرستاد تا او با یک شوت فنی و دیدنی گل سوم شارلروا را بزند و هت‌تریک کند.

کاوه در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده مسابقه نیز می‌توانست پوکر کند، اما نیکولسون تعویضی با خودخواهی و پیشتازی تا محوطه جریمه زولته وارخم، گل چهارم شارلروا را به ثمر رساند تا این تیم در شب درخشش ستاره ایرانی خود به برتری ۴ بر صفر دست یابد و با ۴۴ امتیاز به رده چهارم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کند.

رضایی با سه گلی که  مقابل زولته وارخم به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را در ۱۸ بازی این فصل به عدد ۱۱ رساند تا در رده چهارم برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد.

علی قلی‌زاده نیز در نوزدهمین بازی فصل خود برای شارلروا توانست پنجمین پاس گل خود را ثبت کند تا در جایگاه چهارم برترین پاسورهای ژوپیر لیگ بایستد.

کد خبر 483256 برچسب‌ها فوتبال - عمومی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال عمومی ژوپیر لیگ بلژیک ثمر رساند علی قلی زاده زولته وارخم کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد

دارنده ۹ نشان کشتی المپیک و جهان امروز جلسه‌ای دو ساعته با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی آزاد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو