Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده میانه در مجلس گفت: باید مجلس یازدهم با حضور نمایندگانی متفاوت از قبل تشکیل شود تا مسائل انقلاب را دنبال کرده و معضلات را رفع کنند زیرا این موضوع کمترین کاری است که ملت ایران در قبال خون شهدا می‌کنند.

فردین فرمند نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه گفت: ملت بزرگ ایران همانطور که در تشییع میلیونی پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش افتخار آفریدند این بار هم در انتخابات اسفندماه افتخار دیگری را برای کشور رقم خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخابات پرشور در اسفندماه و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن کمترین اقدام ملت رشید ایران برای پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، خون شهدای مدافع حرم و خون شهید حاج قاسم سلیمانی است.

** باید اقتصاد مستقل را مانند سیاست مستقل به دنیا ثابت کنیم

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با حضوری گسترده، پرشور و با بصیرت و آگاهی باید نمایندگانی را انتخاب کرده و به بهارستان بفرستند که از علاوه بر تخصص و توانمندی صادق و دست‌پاک باشند و به مسائل اصلی و ریشه‌ای کشور اهمیت داده و مشکلات را رفع کنند.

فرمند خاطرنشان کرد:‌ همانطور که در امورات سیاسی و بین‌المللی استقلال جمهوری اسلامی را حفظ کرده‌ایم باید در اقتصاد نیز همین روش را دامه دهیم و به دنبال ثابت کنیم که هیچ‌گونه فشاری نمی‌تواند علیه انقلاب اسلامی کارساز باشد.

وی افزود: ما برای جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی را داده‌ایم لذا حفظ آن برای مردم از اوجب واجبات است. 

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی درباره شاخص‌های نمایندگی مجلس اظهار داشت: چارچوبی که برای نمایندگان مجلس در قانون در تعیین ویژگی‌ها است باید مدنظر مردم باشد و بر همین اساس هم شورای نگهبان از این چارچوب حفاظت کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله مجلس یازدهم با حضور نمایندگانی متفاوت از مجالس قبلی تشکیل شود تا مسائل انقلاب را دنبال کرده و معضلات کشور را رفع کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهید قاسم سلیمانی انتخابات نامزد صلاحیت حضور گسترده رفع کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم