Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا پردل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پانزدهمین برنامه طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت در سال جاری با حضور اسماعیل جعفری و سید میثم فلاح حسینی رؤسای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین و طارم سفلی، ۳۰ کلاه ایمنی در منطقه آقابابا از توابع کوهین و ۴۰ کلاه ایمنی به موتورسواران روستای قلالو از توابع بخش طارم سفلی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت ۱۵ برنامه در بخش‌ها و یا روستاهای مختلف قزوین اجرا و در مجموع حدود ۶۰۰ کلاه ایمنی به طور رایگان بین آنها توزیع شده است.

پردل ادامه داد: در قالب این طرح که به صورت دوره‌ای در روستاها و بخش‌ها اجرا می‌شود طی برگزاری مراسم‌هایی با حضور بخشدار، رؤسای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه و سایر مسؤولان مربوطه در آن بخش، کلاه و اقلام ایمنی به موتورسواران اهدا می‌شود.

وی، تشویق و ترغیب راکبان به استفاده از کلاه ایمنی و ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه و جلوگیری از حوادث رانندگی را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح در کنار اهدای کلاه، مفاهیم ساده و نحوه تردد ایمن با حضور کارشناسان به مردم آموزش داده می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: امسال بیش از ۹۰۰ میلیون ریال از اعتبارات این اداره کل برای اجرای این طرح اختصاص یافته است.

کد خبر 4848103

منبع: مهر

کلیدواژه: کلاه ایمنی دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ویروس کرونا ایلام شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند بارش برف گرگان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایمنی به موتورسواران کلاه ایمنی طارم سفلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان

مصطفی سیامکی افزود: بذرپاشی مشارکتی مراتع روستای شناقی سفلی در سطح ۱۳۰ هکتار و مراتع باداملی در سطح ۱۰۰ هکتار انجام شد.
وی گفت: همچنین طرح‌های مرتع‌داری روستا‌های گره زو، گوگلی، قلهک علیا و سفلی، بیگان و کلاته مهین در سطح ۹ هزار هکتار بذر پاشی شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیروان ادامه داد: احیای ۱۳ هزار و ۷۰۰ هکتار از مراتع این شهرستان در روستا‌های حلواچشمه، گوگلی، قلهک علیا و سفلی، بیگان، کوسه و کلاته مهین در دستور کار قرار دارد.
گستره شهرستان شیروان ۴۰۰ هزار هکتار است که ۲۹۰ هزار هکتار آن به صورت منابع طبیعی تجدید شونده و ۱۱۰ هزار هکتار جزو اراضی مستثنیات قانونی شخصی شامل زمین‌های زراعی، باغ ها، جاده‌ها و محوطه‌های روستا و شهر‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان
  • داداش کلاه یادت نره 
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد