Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:40:44 GMT

تیم‌های مرکزی و گیلان بر سکوی قهرمانی ایستادند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۱۰۱۵

تیم‌های مرکزی و گیلان بر سکوی قهرمانی ایستادند

ایسنا/زنجان تیم‌های مرکزی و گیلان، عنوان قهرمانی رقابت‌های کشوری و لیگ برتر سپک‌تاکرا را از آن خود کردند.

رقابت‌های سپک‌تاکرای قهرمانی کشور و لیگ برتر این رشته به مدت سه روز در سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد که در پایان این مسابقات، تیم‌های مرکزی و گیلان به ترتیب عناوین نخست رقابت‌های قهرمانی کشور و لیگ برتر را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات سپک‌تاکرای قهرمانی کشور که با حضور استان‌های مرکزی، همدان، گلستان، سمنان، کردستان، هرمزگان، قزوین، آذربایجان‌شرقی، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و زنجان در رده سنی زیر ۱۸ سال پسران برگزار شد، تیم مرکزی توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بعد از قرار گرفتن تیم مرکزی بر سکوی قهرمانی، تیم زنجان با قرار گرفتن در جایگاه دوم، عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌های آذربایجان‌شرقی و همدان نیز مقام سوم مشترک را در این دوره از رقابت‌ها به دست آوردند تا پرونده این مسابقات در زنجان بسته شود.

در کنار این رویداد کشوری، رقابت‌های لیگ برتر سپک‌تاکرای باشگاه‌های کشور نیز با حضور نمایندگان استان‌های مرکزی، سیستان و بلوچستان، گیلان، زنجان، کرمانشاه و قزوین برگزار شد که در پایان این رقابت‌های باشگاهی، تیم ورزش و جوانان گیلان عنوان قهرمانی را به دست آورد.

تیم مرحوم سودی زنجان بعد از نماینده گیلان عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌ شهدای کنگاور کرمانشاه نیز با قرار گرفتن در جایگاه سوم، نشان برنز این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان انجمن سپک تاکرا تیم های مرکزی و گیلان قهرمانی را از آن خود آن خود عنوان قهرمانی قهرمانی کشور سپک تاکرای قرار گرفتن لیگ برتر برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این رقابتها محمد مهدی دروگر از استان گلستان در وزن یکصد کیلوگرم بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد .

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی