Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، کنفرانس بین‌المللی مطالعات قرآن و حدیث در روزهای ۱۸ و ۱۹ فوریه ۲۰۲۲ در جده- عربستان سعودی برگزار می‌شود.

محور موضوعات کنفرانس شامل، قرآن: چشم انداز و چالش‌ها، کاربرد فناوری در توسعه دانش، تاریخ کلاسیک و مدرن، برنامه محاسباتی مطالعات قرآن و حدیث، چهره‌های معاصر، فرهنگ و سبک زندگی، موضوعات جاری آموزش قرآن، موضوعات جاری مربوط به قرآن، قرآن و حدیث و عرصه دیجیتال،، دیجیتالی کردن نسخه‌های قرآن و حدیث، فناوری نوظهور در قرآن و حدیث، جهانگردی حلال، نوآوری در آموزش قرآن، ادغام قرآن با علوم نوین، اسلام، علم و رسانه، ادغام اسلام، علم و فناوری، نسخه‌های خطی اسلامی، مطالعات اسلامی در جهان اسلام، زندگی در اسلام: قرآن و حدیث در متن محلی، پزشکی و جنبه‌های بهداشتی مطابق قرآن، روش و تئوری در مطالعه قرآن و تفسیر آن، روش، تئوری و تمرین، روش‌های قرآن و حدیث در مورد رسانه و فناوری، دیدگاه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در قرآن، سنت‌های مدرن آفریقایی در تفسیر قرآن، چند فرهنگ گرایی و قرآن، قرآن، حدیث و فرهنگ عامه، قرآن، حدیث و رسانه‌های اجتماعی، تفسیرهای قرآن، نسخ خطی قرآن، مطالعات قرآن و حدیث، قرآن به عنوان قانون اساسی نهضت اقلیت در بین جامعه مشرک، قرآن به عنوان بنیاد تمدن، فرهنگ و فرهنگ قرآنی، رادیکالیسم و سیاست، سواد دینی، آموزش و پایداری، تفسیر و ترجمه قرآن، تعلیم و آموزش قرائت، طبقه بندی متن در قرآن و حدیث، قرآن و عرفان، قرآن و مذاهب دیگر، نقش قرآن و مؤسسات غیردولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند چکیده آثار خود را به https://panel.waset.org/conference/۲۰۲۲/۰۲/jeddah/ICQHS/sponsorship ارسال نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۳۰ ژانویه ۲۰۲۱ است

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/quran-and-hadith-studies-conference-in-february-۲۰۲۲-in-jeddah مراجعه گردد.

کد خبر 4847392

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی شهر جده عربستان قرآن نشست علمی انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گام دوم انقلاب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ولایت فقیه پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات معرفی کتاب فلسفه دهه فجر فعالیت های قرآنی تازه های نشر مطالعات قرآن و حدیث قرآن و حدیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گروسی» به ایران می‌آید

«بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

او  افزود: در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)