Web Analytics Made Easy - Statcounter

«میثم نصیری» آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان در  رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی که دی ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، در مرحله نیمه نهایی «امیرحسین مقصودی» را شکست داد اما بعد از آن و بنا به درخواست کادر فنی فیلم مبارزه این ۲ نفر یک مرتبه دیگر بازبینی شد و نتیجه به سود مقصودی جوان تغییر پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان جام تختی و دعوت مدعیان به اردوی تیم ملی، کادر فنی تصمیم گرفت مسابقه انتخابی درون اردویی بین این ۲ نفر برگزار کند تا نفر برتر به پیکارهای قهرمانی آسیا در هند اعزام شود که این موضوع با مخالفت نصیری مواجه شد و او به نشانه اعتراض اردوی تیم ملی را ترک کرد.

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۳ و ۴ اسفندماه سال جاری در شهر دهلی‌نو در کشور هند برگزار می‌شود.

«ابراهیم مهربان» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص ترک اردوی تیم ملی توسط «میثم نصیری» افزود: کادر فنی هیچ آزادکار را کنار نگذاشته و نگاه حذفی نداریم. کادر فنی در واقع یکی از اختیاراتش این است، براساس تمرینات، نتایج قبل و سوابق، تمرین مسابقه‌ای برگزار کند و این در هیچ جای جهان ایراد نیست و کما اینکه سال گذشته در اردوی تیم ملی روسیه نیز بین «عبدالرشید سعدالله‌یف» و «باتیسایف» نیز تمرین مسابقه‌ای برگزار شد و این کوچکترین اختیاری است که کادر فنی دارد.

وی در خصوص اینکه آیا «میثم نصیری» به اردوی تیم ملی بازخواهد گشت یا خیر؟ گفت: این که باز می‌گردد را اطلاعی ندارم اما به این موضوع دیگر فکر نمی‌کنیم چرا که به حضور قدرتمندانه در پیکارهای قهرمانی آسیا در هند و بعد از مسابقه‌های انتخابی بازی‌های المپیک و در نهایت المپیک توکیو را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

مهربان در خصوص انتخاب نفرات تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند گفت: برای انتخاب نفرات اصلی تیم ملی در میادین مختلف و به خصوص بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، فرایندی را مد نظر قراردادیم که از قهرمانی کشور شروع شد و در انتخابی تیم ملی در جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه مدعیان را زیر نظر داشتیم و بیشتر نفرات نیز در جام تختی حضور داشتند و برخی نفرات هم در جام «متئو پلیکونه» ایتالیا حضور یافتند و ضمن آنکه پیش از آن برخی نفرات نیز در ۲ تورنمنت بین‌المللی در روسیه شرکت کردند و نفراتی که انتخاب می‌شوند باید از میان همین مسابقات ارزیابی و انتخاب شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به نگاهی که به بازی‌های المپیک و آینده داریم و اینکه هنوز در ۴ وزن نتوانسته‌ایم سهمیه المپیک را بگیریم، همه شرایط برای انتخاب تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا مد نظر قرار گرفت و اولویت ما اکنون گرفتن ۴ سهمیه باقیمانده است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی آسیا برای کادر فنی از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: حضور هر کشتی‌گیری در یک مسابقه برای کادر فنی مهم و می‌تواند تاثیرگذار باشد و این نیست که کادر فنی یک مسابقه را اهمیت بدهد و مسابقه دیگری را مورد توجه قرار ندهد.

وی در خصوص اینکه آیا رقابت‌های قهرمانی آسیا برای کشورهای شرکت کننده اهمیت خواهد داشت یا خیر؟ گفت: همه کشورها برنامه‌ریزی خاصی را برای المپیک دارند و اینکه به المپیک چه نگاهی دارند به سیاست‌های آنها بازمی‌گردد و این‌چنین نیست که با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک، مسابقات قهرمانی آسیا کمرنگ شود. کشور هندوستان سرمایه‌گذاری زیادی در کشتی داشته و برهمین اساس میزبانی مسابقات را گرفته است.

مهربان تصریح کرد: نکته مهم اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا از مسابقاتی است که دارای امتیاز رنکینگ در اتحادیه جهانی کشتی دارد و با امتیازی که کشتی‌گیران المپیکی در این مسابقات می‌گیرند، می‌توانند در جدول مسابقات در المپیک با قرعه مناسبی روبرو شوند و حدس می‌زنم کشتی‌گیران کشورهایی که سهمیه المپیک گرفته‌اند با قدرت در پیکارهای قهرمانی آسیا حضور پیدا کنند.

برچسب‌ها جام جهان پهلوان تختی اتحادیه جهانی کشتی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو کشتی آزاد کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام جهان پهلوان تختی اتحادیه جهانی کشتی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو کشتی آزاد کرمانشاه جام جهان پهلوان تختی اتحادیه جهانی کشتی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو کشتی آزاد کرمانشاه رقابت های قهرمانی آسیا قهرمانی آسیا در هند پیکارهای قهرمانی آسیا جام جهان پهلوان تختی تمرین مسابقه ای بازی های المپیک اردوی تیم ملی میثم نصیری تیم ملی کشتی آزاد کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی

شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

بازیکنان اصلی در بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند. 

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود. 

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر