Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال تورونتو رپتورز در بازی صبح امروز خود در NBA با غلبه بر بروکلین نتس به چهاردهمین پیروزی متوالی خود در فصل جاری رسید. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم لس‌آنجلس لیکرز در بازی صبح امروز (یکشنبه) خود در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا میهمان تیم گلدن استیت وریرز بود و موفق شد حریف خود را با از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونی دیویس 27 امتیاز و 10 ریباند و لبران جیمز 22 امتیاز، 8 ریباند و 11 پاس گل برای لیکرز داشتند.

میلواکی باکس با 18 امتیاز و 18 ریباند یانیس آنتتوکنمپو، بازیکن یونانی خود مقابل اولاندو مجیک به چهل و پنجمین پیروزی در فصل جاری NBA  رسید.

منیه سوتا تیمبر وولوز هم شکست سنگینی را به میهمان خود لس‌‌آنجلس کلیپرز تحمیل کرد. کارل آنتونی تاونز 22 امتیاز، 9 پاس گل و 13 ریباند برای وولوز و کوای لنارد 29 امتیاز و 6 ریباند برای کلیپرز کسب کردند.

لیگ NBA| شکست لیکرز در خانه/ باکس با درخشش یانیس پیروز شد

تورونتو رپتورز هم با غلبه بر بروکلین نتس به چهاردهمین پیروزی متوالی خود در لیگ جاری رسید.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

میلواکی 112 - اورلاندو 95
دالاس 116 - شارلوت 100
نیویورک 95 - دیترویت 92
نیواورلینز 124 - ایندیانا117
بروکلین 118 - تورونتو 119
لس‌آنجلس کلیپرز 115 - مینه سوتا 142
لس‌آنجلس لیکرز 125 - گلدن استیت 120
دنور 117 - فینیکس 108

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,28,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال صبح امروز لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پکن؛ چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پکن با حضور فیلم از ۱۱۸ کشور در پایتخت چین برگزارشد این جشنواره در مجموع ۴۲۷۳ فیلم را دریافت کرد که ۸۷ درصد آن مربوط به کشور‌های خارجی بود.
یک کارشناس و تحلیل‌گر شرق آسیا می‌گوید ما مشتاقانه منتظر همکاری با فیلم‌سازانی در سراسر جهان هستیم تا آینده بهتری برای سینما ایجاد کنیم، فیلم‌های چینی دارای ژانر‌ها و مضامین مختلف هستند.
همزمان با برگزاری این جشنواره آقای محسن بختیار سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با مائویو رئیس سازمان سینمایی چین دیدار و درباره موضوعات مختلف همکاری سینمایی بین دو کشور، تولید فیلم و سریال، مشارکت حداکثری در جشنواره‌ها و رویداد‌های سینمایی، اکران فیلم در دو کشور، تبادل استاد و دانشجو و هیأت‌های سینمایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مائویو رئیس سازمان سینمایی چین هم در این دیدار به ظرفیت دو کشور در زمینه تهیه و ساخت فیلم‌های سینمایی و تفاهم نامه‌هایی که وجود دارد اشاره کرد و گفت فیلم سازان دو کشور می‌توانند پیش از گذشته در تهیه و ساخت فیلم‌هایی با موضوعات مورد علاقه پکن و تهران تعامل و همکاری خود را گسترش دهند.
رئیس سازمان سینمایی چین گفت فیلم‌های ایرانی همیشه از سوی مخاطبان چینی مورد توجه قرار گرفته است، کارگردانان و فیلم سازان چینی و ایرانی همواره در جشنواره‌های دو کشور حضوری فعال دارند و باید با یک برنامه مدون در زمینه ساخت فیلم فعالیت‌های خود را توسعه دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


۱- مونیکا جانگ - کارشناس و تحلیل گر امور سینمایی وفرهنگی
۲- محسن بختیار - سفیر جمهوری اسلامی ایران
۳- مائویو - رئیس سازمان سینمایی چین

دیگر خبرها

  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • گل نیکولاس جکسون به تاتنهام روی ریباند ضربه ایستگاهی دیدنی پالمر (چلسی 2-0 تاتنهام)
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟