Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اولین همایش «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛ طلیعه تمدن نوین اسلامی» از دقایقی پیش در سالن اجتماعات پژوهشکده غدد دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد. تاریخ انتشار: 09:08 - 20 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۷۴۶ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اولین همایش «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛ طلیعه تمدن نوین اسلامی» از دقایقی پیش در سالن اجتماعات پژوهشکده غدد دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بیانیه «گام دوم» جهت‌گیری کلان‌ترین مسائل کشور را مدنظر قرار داده است در این همایش که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده، قرار است علی‌اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به همراه سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل و سردار محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم (ص) سخنرانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گام دوم انقلاب تمدن نوین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی طلیعه تمدن نوین اسلامی دانشگاه شهید بهشتی اولین همایش آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آقای ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، در بیمارستان شهید بهشتی تفت  تحت عمل جراحی قرار گرفت.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

دیگر خبرها

  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی