Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: «امیدوارم با ایستادگی و مجاهدت جوانان مقاومت اسلامی بتوانیم به پیروزی نهایی رسیده و دست جنایتکار آمریکا را از کشور عزیزمان کوتاه کنیم.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رامسر، حجت‌الاسلام علی راستگو در نشست بصیرتی با موضوع جهاد و مقاومت انقلابی در اندیشه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به بیان نکاتی درباره جهاد و مقاومت پرداخت و اظهار کرد: «جهاد به‌صورت کلی به دو نوع جهاد دفاعی و جهاد ابتدایی تقسیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاد دفاعی، جنگ و مبارزه‌ای است که در صورت تجاوز دشمنی به حریم مسلمین واجب و لازم می‌شود و آیات متعدد قرآن به آن دستور دارد. جهاد ابتدایی، جهادی است که مسلمانان ابتدا به جنگ وارد می‌شوند، بدون اینکه طرف مقابل جنگ را آغاز کرده باشد.»

وی با بیان شاخص‌های مهم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: «شهید سلیمانی برای حفظ امنیت و آرامش ملت ایران و جهان اسلام فداکاری و ازخودگذشتگی‌های بسیار زیادی کرد. او الگو و تبلور عینی جهاد در منظومه انقلاب اسلامی ایران است.»

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر خاطرنشان کرد: «بدون تردید حضور میلیونی و بی‌نظیر مردم در شهرهای مختلف کشور در مراسم‌ بدرقه و تشییع فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نشان‌دهنده عشق و علاقه مردم به این شهید والامقام و کینه و نفرت آنها از آمریکا و اقدام بزدلانه ترور سردار سلیمانی بوده است.»

راستگو با اشاره به اینکه همه ما باید اندیشه و فکرمان سلیمانی و سلیمانی‌ها باشد، عنوان کرد: «امیدوارم با ایستادگی و مجاهدت جوانان مقاومت اسلامی بتوانیم به پیروزی نهایی رسیده و دست جنایتکار آمریکا را از کشور عزیزمان کوتاه کنیم.»

به گزارش آنا، نشست بصیرتی با موضوع جهاد و مقاومت انقلابی در اندیشه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی، بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دست جنایتکار آمریکا جهاد و مقاومت انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دست جنایتکار آمریکا کشور عزیزمان کوتاه دانشجویی و فرهنگی جهاد و مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند، گفت: بزرگترین ژنرال ما (شهید حاج قاسم سلیمانی) وصیت می‌کند که روی سنگ مزارم بنویسید سرباز ولایت، این وصیت نشان می‌دهد که بزرگترین ژنرال ما به سربازی ولایت و انقلاب افتخار می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ایستادگی و استقامت در برابر نظام استکباری را به مردم مسلمان غزه یاد داد، گفت: قطعا دشمن در برابر اراده قوی مردم غزه و فلسطین کاری از پیش نمی‌برد.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز هر مسلمانی خودسازی، ایستادن و استقامت در مسیر حق است.

حجت الاسلام عرب پور تنبیه رژیم صهیونیستی را در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند؛ رژیم صهیونسیتی باید تنبیه شود، به دنبال فرمایشات رهبری این رژیم از ترس سفارت‌های خود را بست و نیروهایش به زیرزمین‌ها پناه بردند.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق در واقع ضرب شست اسلام ناب محمدی به دشمنان بود که باعث سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان شد.

وی بیان داشت:عملیات غرورآفرین وعده صادق برای مقاومت بر علیه نظام سلطه و استکبار و در راس آن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بود.

حجت الاسلام عرب پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی همت، شجاعت و شهامت را به نیمی از کره زمین تزریق کرد و معنای مقابله با نظام استکبار و سلطه را به مردم دنیا آموخت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه عظمت و موجودیت سپاه پاسداران در جهان تازگی ندارد، اظهار کرد: از همان روز اول که سپاه پاسداران از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پی‌ریزی و مهندسی شد، مبنای کارش را معنویت، جهاد و حرکت در مسیر بندگی خدا قرار داد.

وی سپاه را یک نیروی الهی دانست و گفت: امروز دوست و دشمن معترف هستند که سپاه پاسداران یک نیروی الهی است که در کنار مراجع عضام و روحانیون برای حفظ اسلام ایجاد شده و افتخار سپاه به پاسداری از اسلام در زیر خیمه ولایت در دوران غیبت آنهم به فرماندهی نایب امام زمان (عج) است.

در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام محمدی سلیمانی تجلیل و حجت الاسلام عسکری به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جیرفت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت