Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@22:21:06 GMT

مردم در انتخابات با آگاهی شرکت کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۱۳۹۷

مردم در انتخابات با آگاهی شرکت کنند

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر مردم به دنبال این هستند تا کشورشان به خوبی اداره شود، باید به عنوان یک وظیفه و تکلیف و آگاهانه در انتخابات شرکت کنند.

سردرا یدالله جوانی در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و معنای ساده انتخابات این است که مردم کشور از طریق انتخابات باید خودشان کشور را اداره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از انقلاب، اداره کشور در اختیار مردم نبود، یک نظام شاهنشاهی بر روی کار بود که آخرین سلسله آن را هم انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها برروی کار آوردند، اما با انقلاب اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی، اداره کشور بر عهده مردم گذاشته شد و نیز مردم از طریق انتخابات، مسئولان را برای مسئولیت‌های مختلف انتخاب می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مردم به دنبال این هستند تا کشورشان به خوبی اداره شود، باید در هر انتخاباتی به عنوان یک وظیفه و به عنوان یک تکلیف شرکت کنند.

جوانی با بیان اینکه دشمنان ما تلاش می‌کنند تا مردم در انتخابات حضور چشم‌گیر نداشته باشند، یادآور شد: آنها در پی این هستند تا از طریق دل‌‌سرد کردن مردم این‌گونه وانمود کنند که نظام اسلامی پشتوانه‌های مردمی خود را از دست داده و از طریق فشارهای گوناگون کشور را دچار بحران سازند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده زنده بودن و پویا بودن ملت است و اینکه نشان می‌دهد ملت ایران نسبت به سرنوشت خودش، حساسیت‌های لازم را دارد و دشمن نمی‌تواند کشورمان را از درون به چالش‌های گوناگون دچار کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر انتخاب مردم مبتنی بر یک آگاهی باشد، مجلسی که شکل خواهد گرفت مبتنی بر نمایندگان قوی و توانمند است، گفت: اگر مردم مشکلاتی هم دارند باید بدانند با حضور در انتخابات و انتخاب آگاهانه می‌توانند بر مشکلاتشان فائق آیند.

به گفته جوانی؛ اساساً در جمهوری اسلامی کلید حل مشکلات در دستان مردم است؛ بنابراین مردم هرچقدر در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند و آگاهانه انتخاب کنند، اداره کشور را به دست افراد کارآمد و توانمند می‌سپارند.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتخابات انقلاب اسلامی معاون سیاسی سپاه سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم در انتخابات عنوان یک اداره کشور شرکت کنند اگر مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود