Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@20:47:58 GMT

رونالدو دو رکورد تازه زد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۲۱۴۴

خرداد: مهاجم یوونتوس با گلزنی در دیدار برابر ورونا دوباره رکورد شکنی کرد.

به گزارش خرداد از  ایسنا، کریستیانو رونالدو در شب شکست غیرمنتظره یوونتوس برابر ورونا باز هم گلزنی کرد تا یک رکورد تاریخی به نام خود ثبت کند. مهاجم پرتغالی گل نخست تیمش را در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند اما میزبان دو گل وارد دروازه تیم تورینی کرد تا سه امتیاز بازی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) ستاره یوونتوس سومین بازیکنی (اولین در یوونتوس) است که ۱۰ هفته پیاپی در تاریخ سری آ ایتالیا گلزنی می‌کند. پیش از این گابریل باتیستوتا (یازده گل) و پاسکوتی (۱۰ گل در سال ۱۹۶۲) چنین رکوردی را به ثبت رسانده بودند.

رکورد تاریخی دیگری که به نام رونالدو به ثبت رساند در همین راستا بود. او نخستین بازیکنی است که توانست در دو لیگ از پنج لیگ بزرگ اروپایی در ۱۰ هفته پیاپی گلزنی کند. این اتفاق برای نخستن بار در فصل ۱۵-۲۰۱۴ لالیگا رخ داد. مهاجم پرتغالی از هفته سوم تا دوازدهم برای رئال مادرید گلزنی کرد. رونالدو سپس در فصل جاری (۲۰-۲۰۱۹) این کار را تکرار کرد و از هفته چهاردهم تا بیستم گلزنی کرده است.

برچسب ها: کریستیانو رونالدو ، رکورد

منبع: خرداد

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • کمک بایرن به کین
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس