Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:19:46 GMT

۹ پروژه عمرانی در دشتستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۲۲۳۵

۹ پروژه عمرانی در دشتستان افتتاح شد

این طرح‌ها شامل ۲ پروژه بهداشت و درمان شامل مرکز شبانه‌روزی بستر درمان شهر تنگ ارم با زیربنای ۶۴۰ متر مربع و اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و ساختمان شبکه بهداشت و درمان به مساحت یکهزار و ۲۴۰ متر مربع با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال است.

همچنین استاندار بوشهر ۱۸۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان دشتستان که برای هر کدام ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده‌است را با تحویل یک واحد از آنها در روستای نظر آقا بخش سعدآباد به نمایندگی از این خانه‌های مددجویی افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح بهسازی کانال نظرآقا که بخشی از طرح آبیاری دشت دالکی است به طول ۲۳کیلومتر و با اعتبار ۱۲۰میلیارد ریال نیز با دستان استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید، این طرح که ۱۲۳هزار اصله نخل را با هدف حل مشکلات کم آبی، افزایش راندمان و توزیع عادلانه آب تحت پوشش خود دارد بخشی از یک میلیون و ۳۵۶ هزار اصله نخل تحت پوشش کانال دشت دالکی است.

پنج طرح عمران شهری سعدآباد نیز با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد ریال شامل ساختمان اداری در چهار طبقه و در زمینی به مساحت یکهزار و ۳۱۷ مترمربع، فاز اول محوطه سازی شهرداری سعدآباد به مساحت ۲ هزار مترمربع، احداث جزایر ترافیکی میدان امام خمینی(ره) با حجم کار ۵۵۰مترمربع، جدول گذاری و بلوار شهدا با حجم کار یکهزار و ۶۰۰ مترمربع، احداث ۲ هزار مترمربع کانال‌های دفع آب های سطحی و ۱۱هزارمتر مربع زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت خیابان معلم و کوچه میثاق با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد.

برچسب‌ها بوشهر افتتاح طرح دشتستان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر افتتاح طرح دشتستان دهه فجر بوشهر افتتاح طرح دشتستان دهه فجر استاندار بوشهر میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود