Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:45:20 GMT

افتتاح ۳۲ میلیارد ریال طرح خدماتی آموزشی در اهر

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۲۵۶۶

افتتاح ۳۲ میلیارد ریال طرح خدماتی آموزشی در اهر

فرماندار اهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا این طرح ها را شامل آب رسانی به روستاهای آلپاوت، دیزج تلخاج، جالیق و بصیرآباد ، فاضلاب شهری مسیرهای میدان ارسباران ( پشت جهادکشاورزی )، کوی قدیم زاده، روبروی اداره گاز، کوی ولی امر، شهرک شیخ شهاب الدین اهری و کوی انصار به طول ۵ هزار و ۳۰۰ متر و یک واحد آموزشی یک کلاسه در روستای پیره یوسفیان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهد محمودی افزود: همچنین یک واحد سردخانه در اهر با ظرفیت ۵ هزار تن، در ۲ هکتار و با اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم ۴۲ نفر و هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

امروز همچنین سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور واحد اهر بنام شهید سلیمانی رونمایی شد.
 

نمایشگاه  دست سازه های هنرمندان جوان در اهر افتتاح شد

در این نمایشگاه با عنوان جادوی هنر، ورنی، آثار چرم، آثار معرق و سفال، آئینه کاری و قلم زنی روی مس خانم ها بالشی، خانش پور، صفری، نورش و آقای ناظم آبادی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه تا ۲۰ بهمن، از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در ساختمان تاریخی شهرداری اهر، بازدید کنند.

نمایشگاه طراحی سیاه قلم در اهر افتتاح شد

در این نمایشگاه، طراحی سیاه قلم پرتره شهدای مدافعین حرم استان آذربایجان شرقی، توسط خانم حمیده عبادپور با ۲۱ اثر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این نمایشگاه در گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تا ۲۲ بهمن برای بازدید باز است.

برچسب‌ها افتتاح طرح اهر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح اهر دهه فجر افتتاح طرح اهر دهه فجر افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل

علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.

به گفته او، هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.

رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
او در ادامه گفت: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران