Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@11:38:15 GMT

مادران شهدا درس‌آموز مکتب صبر و مقاومت هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۲۶۳۶

مادران شهدا درس‌آموز مکتب صبر و مقاومت هستند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان با بیان اینکه مادران و همسران شهدا با فداکردن فرزند و همسران خود و استواری در راه پایداری نظام، معلمان درس استقامت و صبر هستند گفت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون این بانوان است.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، سیدعلی میرعلی‌اکبری،رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان عصر روز گذشته 19 بهمن در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و در همایش تکریم از همسران و مادران شهدای دامغان در سالن اجتماعات الغدیر این شهر با اشاره به اینکه اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دست‌آورد صبر، استقامت، ایمان، ایثار و تلاش بانوانی است که مردان این سرزمین را تا پای جان در راه انقلاب و اسلام حمایت کردند اظهار کرد: مردم کشور تا ابد خود را مدیون شهیدانی می‌دانند که با گذشت از جان خود به بارور کردن نهال انقلاب کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعلی‌اکبری گفت: امروز شهیدان در کنار ما نیستند تا ما بتوانیم پاسداشت خون ارزشمند آنان باشیم، پس وظیفه داریم تا مادران و همسران شهدا را مورد قدردانی قرار دهیم متذکر شد: 

مسلم نصرتی، یکی از همرزمان سردار شهید قاسم سلیمانی نیز با تاکید بر اینکه ایران با داشتن افرادی همچون شهید سلیمانی و شاطری و رشادت و صبر مادران و همسران شهدا، به قله اقتدار خواهد رسید متذکر شد: شهادت همواره نصیب کسانی می‌شود که دنیا را محلی گذرا برای کسب معرفت اخروی می‌دانند و در راه رسیدن به کمال نیز تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی، مردی شجاع، باذکاوت، مدیر و با درایت بود که بدون شک تلاش‌های او ستودنی است، ابعاد شخصیتی شهدا باید گفته و نوشته شود تا مردم از مکتب شهادت که چراغ راه و راهنمای انسان است، استفاده کنند.

یاداور می‌شود شهرستان دامغان دارای ۳۰۰ همسر و مادر شهید، ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده است و سه شهید به جبهه مقاومت در سوریه تقدیم کرده  و در دوران دفاع مقدس ۱۶هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از ۲۰ عملیات حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن میرعلی اکبری مادران شهدا صبر مادران و همسران شهدا شهرستان دامغان بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا