Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه بخش بهمن در جمع خانواده‌های شهدا با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امروز دو مسئله مهم کشور که دشمنان را دلسرد می‌کند، اول حضور حداکثری در انتخابات و سپس انتخاب فرد شایسته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، صبح امروز حجت‌الاسلام رضا علیزاده به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا، میزبان تعدادی از مادران، همسران، دختران و خواهران شهدای بخش بهمن بود و با اهداء هدایایی از آنان تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بخش بهمن در حاشیه این مراسم ضمن برشمردن شاخصه‌های اخلاقی حضرت ام‌البنین (س) به‌عنوان مادر چهار شهید، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های مهم شهدا ولایتمداری بود که امروز نیز راه نجات در اطاعت از ولایت است.

حجت‌الاسلام علیزاده به بیان جایگاه و مقام شهدا بر اساس قرآن پرداخت و گفت: امنیت، آرامش، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است و عده‌ای که با نان این انقلاب امروز گردن‌هایشان کلفت شده است، به همین نظام خرده می‌گیرند و ادعا می‌کنند شهدا برای پول جان‌ عزیز خود را فدا کردند.

علیزاده یادآور شد: مدافعان امنیت، اقتدار و عزت این نظام امثالی همچون سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند که حتی برای مأموریت‌های خود نه یک ریال و نه یک دلار پول می گرفتند. در مقابل کسانی که از برکت این نظام و انقلاب به پست و مقامی رسیده‌اند، انتقاد کرده و از انقلاب سهم خواهی می‌کنند.

وی سپس به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز کسانی که زمان شاه را درک کرده‌اند، اگر سیاهی‌های آن زمان را برای بچه‌های خود تعریف نکنند باید در قیامت جوابگو باشند؛ چراکه نسل جدید نمی‌داند در آن دوران وضعیت ایران چگونه بوده و در کتاب‌های درسی هم که چیزی ننوشته است.

امام‌جمعه بخش بهمن با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند شاه را تطهیر کنند و بگویند آدم خوبی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی و شهدا به ما عزت بخشیدند آن‌چنان‌که در صدسال اخیر هیچ دولتی جرئت حمله به آمریکا را نداشت؛ اما جمهوری اسلامی ایران توانست موشک‌هایی به عین الاسد بزند که هنوز از گفتن خسارت و تلفات آن هراس دارند.

علیزاده ضمن گرامیداشت چهل‌ویک‌سالگی انقلاب اسلامی، افزود: دشمن از همان روزهای اول انقلاب کار خود را برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی آغاز کرد و 40 سال است که از طریق شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره، فضای مجازی و ... اعلام می‌کنند که کار انقلاب تمام است؛ اما مقام معظم رهبری فرمودند که آینده انقلاب روشن‌تر از گذشته است.

وی با تأکید بر اینکه توطئه‌های دشمن بی‌ثمر خواهد بود، گفت: زمانی دشمن از سردار سلیمانی می‌ترسید ولی امروز بیشتر از خون او می‌ترسد؛ چراکه خونش به ثمر نشست و یک‌بار دیگر به ایران و ایرانی عزت و سربلندی عنایت کرد. از سوی دیگر ما در این کشور هنوز حاج قاسم‌های زیادی داریم که در دامن مادران پاک‌دامن در حال رشد هستند.

امام‌جمعه بخش بهمن با اشاره به وظیفه سنگین خانواده‌های شهدا در قبال این انقلاب و هدایت مردم، ادامه داد: دشمن می‌خواهد عمود خیمه انقلاب را که ولی‌فقیه و رهبر معظم انقلاب است تضعیف کند درحالی‌که چشم تمام مسلمانان عالم و جبهه مقاومت به رهبر ایران است. لذا ما باید در امر ولایت مداری در مسیر شهدا گام برداریم.

علیزاده در ادامه ضمن دعوت به حضور حداکثری در انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل در این انتخابات، حضور پررنگ مردم است؛ چراکه دشمن با توطئه‌هایی برای کشور دارد بر روی حضور حداقلی مردم حساب باز کرده و می‌خواهد نشان دهد که مردم نسبت به نظام دلسرد هستند.

وی مسئله مهم دیگر را انتخاب شایسته و درست عنوان کرد و گفت: روزی ما غلط انتخاب کردیم و به شاخصه‌های فرد اصلح توجه نکردیم و امروز وقتی وضعیت کشور را می‌بینیم، می‌گوییم چرا رهبری هیچ اقدامی نمی‌کنند؟ باید به تاریخ رجوع کرده و بدانیم زمانی که مردم از حضرت علی (ع) حمایت نکردند، ایشان خانه‌نشین شد.

امام‌جمعه بخش بهمن به هزینه‌های سنگین تبلیغاتی برخی نمایندگان و وعده‌های پوشالی آنان اشاره کرد و افزود: وظیفه نماینده تنها قانون‌گذاری و نظارت بر قانون است نه آسفالت کوچه و خیابان و راه‌اندازی فلان کارخانه و ... که وعده دروغی می‌دهد.

 علیزاده همچنین به شاخصه‌های یک نماینده خوب از دیدگاه رهبر اشاره کرد و ادامه داد: اصولی که یک نماینده باید رعایت کند و داشته باشد بارها توسط رهبر بیان شده است. لذا اگر می‌خواهید یک نماینده خوب را تشخیص دهید، به اطرافیان او نگاه کنید که چه کسانی دورش جمع شده‌اند.

انتهای پیام/90027

منبع: فارس

کلیدواژه: تکریم مادران و همسران شهدا ابرکوه انتخابات سپهبد حاج قاسم سلیمانی فارس یزد امام جمعه بخش بهمن جمهوری اسلامی یک نماینده مسئله مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات

به گزارش «تابنک» به نقل از مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است