Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:11:52 GMT

۳ مجموعه کتاب شعر در پارس آباد رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۲۷۸۹

۳ مجموعه کتاب شعر در پارس آباد رونمایی شد

مجتبی هاتف پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه محفل ادبی با عنوان «شعر انقلاب» به خبرنگار مهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سرادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عصر شعر انقلاب با حضور مسئولان شهرستانی و اهالی فرهنگ و ادب و میهمانانی از شهرستان‌های اصلاندوز و بیله سوار و گرمی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن شعر و ادب شهرستان پارس آباد در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با برگزاری این مراسم از کتاب‌های «وطن آندیم» و «کیم کیمه دیر» از مالک رهنما و «ساری گتسین و قارا گولوش» از فتح الله پناهی رونمایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد با اشاره به اینکه این مراسم با هدف ترویج ادبیات انقلاب برگزار شد، افزود: شاعران در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی دارند و شعرا و اهالی قلم با بصیرت مناسب خود در خصوص انقلاب، رشادت‌ها و شجاعت سردار سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهدای معظم همواره اهتمام دارند و نیازمند تداوم چنین روحیه‌ای هستیم.

هاتف در ادامه با اشاره به اینکه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: دهه مبارک فجر رهایی ملت ایران از ظلم و تاریکی و ظلم و استبداد و بی عدالتی بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد با اشاره به اینکه نقد و بررسی جلسات هفتگی انجمن شعر و ادب پارس آباد چهارشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود، ادامه داد: انجمن شعر و ادب شهرستان پارس آباد ۵۰ عضو فعال دارد و بیش از ۱۲۰ کتاب از اعضای انجمن شعر و ادب شهرستان پارس آباد چاپ شده است.

کد خبر 4848245

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب شعر رونمایی کتاب شهرستان پارس آباد دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ویروس کرونا ایلام قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز بیرجند بارش برف گرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد