Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:24:34 GMT

«بنیادی‌فر» داور دیدار نمایندگان کره و تایلند شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۲۹۰۹

«بنیادی‌فر» داور دیدار نمایندگان کره و تایلند شد

دیدار 2 تیم اف سی سوول کره‌جنوبی و چیانگرای تایلند از گروه E لیگ قهرمانان آسیا در روز سه‌شنبه (۱۳ اسفند) ساعت ۱۵ به وقت محلی در سوول کره‌جنوبی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تیم داوری از ایران قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

برهمین اساس موعود بنیادی‌فر (داور وسط)، سعید علی‌نژادیان، علی میرزابیگی (کمک داوران) و پیام حیدری (داور چهارم) همگی از کشورمان قضاوت این دیدار را برعهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سعد کمال الفدهیل از کویت به عنوان ناظر داوری و محمدسعید الهتاوی از امارات به عنوان نماینده مسابقه نیز حضور خواهند داشت.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فر لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فر بنیادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم) رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم) رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم) نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب (فیلم)

دیگر خبرها

  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)
  • رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه