Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@08:45:24 GMT

پرداخت معوقات داوران کشتی بعد از فوت!

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۳۷۱۸

پرداخت معوقات داوران کشتی بعد از فوت!

با اعلام کمیسیون داوران، فدراسیون پیگیر پرداخت حق الزحمه‌های معوقه داوران کشتی کشور است.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون کشتی، جواد کریمی دبیر کمیسیون داوران کشتی کشور با اعلام خبر پرداخت حق الزحمه‌های معوقه برخی داوران گفت: بخشی از حق الزحمه‌های داوران کشتی از حدود ۱۰ سال پیش تاکنون پرداخت نشده بود که با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی فدراسیون کشتی، پرداخت طلب داوران بعنوان یکی از زحمتکش ترین قشر جامعه کشتی بود، نسبت به پرداخت معوقات ۱۷ داور کشتی اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این ۱۷ داور ۳ داور فوت شده بودند که با تماس با بستگان آن‌ها نسبت به پرداخت مطالبات آن‌ها اقدام شد. همچنین معوقات ۴ داور بازنشسته که در شرایط جسمانی خوبی قرار نداشتند نیز پرداخت شد و ۱۱ داور پیشکسوت و فعال کشتی نیز از دیگر داورانی بودند که نسبت به پرداخت حق الزحمه و مطالبات آن‌ها اقدام شد.

کریمی در پایان عنوان کرد: پرداخت معوقات و حق الزحمه سایر داوران عزیزمان نیز در دستور کار قرار دارد و انشا اله در صورت تأمین اعتبار در نزدیکترین زمان این کار نیز انجام خواهد شد.

کد خبر 409681

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پرداخت حق الزحمه نسبت به پرداخت پرداخت معوقات حق الزحمه داوران کشتی اقدام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، گروهی از مردم شاهرود در اقدامی زیبا نسبت به پاک سازی طبیعت اقدام کردند. گزارش اختصاصی این پویش زیبا را برای خبرگزاری مهر استان سمنان مشاهده می‌کنید با این توضیح که دوست داران طبیعت در این فصل سال از مردم تقاضا دارند که نسبت به جمع آوری زباله‌های خودشان از طبیعت اقدام کنند.

کد خبر 6093207

دیگر خبرها

  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر