Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان ورزشکاران هموفیلی و همودیالیزی خوزستان در مسابقات قهرمانی بیماران خاص کشور شرکت می‌کنند.

کیامرث حاجی‌زاده، رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به برنامه‌ها و تقویم فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا، مسابقات هموفیلی و همودیالیزی از ۲۳ تا ۲۶ بهمن به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد که ابراهیم شیرالی در رشته دارت بیماران هموفیلی و کامران کولیوند در رشته شطرنج همودیالیز به این مسابقات اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک موفقیت‌ ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در مسابقات جهانی انگلستان، گفت: خوزستانی‌ها در این رقابت‌ها به پنج مدال ارزشمند دست پیدا کردند.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با اشاره به دیگر موفقیت ورزشکاران خوزستانی، عنوان کرد: ورزشکاران خوزستانی در مسابقات بیماران تالاسمی در انزلی و بیماران دیابتی در جزیره کیش نیز خوش درخشیدند. همچنین کسب اولین مدال تاریخ بیماران ام‌اس، از دیگر موفقیت‌های ورزشکاران خوزستانی در سال جاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان بيماران خاص بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان ورزشکاران خوزستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارسوی ورزش خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بسته خبری چهارسوی ورزش، گزیده‌ای رویداد‌های ورزشی گردآوری شده است.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به خوزستان، علیرضا رفیعی پور که نقشی تاثیرگذار درقهرمانی تیم ملی درجام ملت‌های فوتسال آسیا داشت، درفرودگاه بین المللی اهواز مورد استقبال قرار گرفت.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به استان، بل حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رییس هیئت فوتبال استان و جمعی از مدیران، مربیان و پیشکسوتان ورزش بهبهان، مراسم استقبال از علیرضا رفیعی پور عضو تیم ملی فوتسال کشور درجام ملت‌های آسیا در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

تیم ملی فوتسال با اقتدار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند شد که رفیعی پور یکی از تاثیرگذار‌ترین تیم ملی دراین مسابقات داشت.

مسابقات شش وزن نخست کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در تهران برگزار شد که امیر کاظمی مدال طلا را تصاحب کرد، سجاد محمدی و آرمین قولی گله مدال نقره را از آن خود کردند، مهدی چاره اندیش، محمدامین خشنودفر، امیر مهدی حاجی وند، محمدجواد عبدولی و امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

این مسابقات امشب با شناخت تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از باشگاه نفت آبادان در خصوص استفاده غیرمجاز از بازیکن خارجی به نام ابوباکار تراولی در مسابقات لیگ برتر را رد کرد.

در هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر با یک گل تیم ستارگان جوانان بهمن تهران را شکست داد و با ۴۵ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم فولادنوین خوزستان نیز با حساب ۲ بر یک مغلوب میزبان خود تیم پاس همدان شد و با ۲۶ امتیاز به مکان دوازدهم جدول رده بندی همین گروه سقوط کرد.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران