Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@07:08:29 GMT

شلاق برای توهین‌کنندگان به طبیبِ کتاب‌سوز

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۳۷۴۱

شلاق برای توهین‌کنندگان به طبیبِ کتاب‌سوز

رویداد۲۴ یک رسانه فارسی زبان در خبری مدعی صدور حکم شلاق برای سه پزشک به اتهام توهین به عباس تبریزیان (متخصص طب اسلامی و سنتی) شده است.

این رسانه در ادامه نوشت: کانال تلگرامی عباس تبریزیان، روحانی که خود را پدر طب‌اسلامی می‌نامد و کتاب مرجع پزشکی هاریسون را به آتش کشید، حکمی را منتشر کرد که در آن سه پزشک با شکایت وی به اتهام «توهین از طریق فضای مجازی» هر یک به ۶۰ ضربه شلاق محکوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عباس تبریزیان و ماجرای کتاب‌سوزی/ شفا دهنده سرطان و پارکینسون یا مقصر وفات هاشمی شاهرودی؟ +تصاویر در حکم شعبه۱۳۶ دادگاه کیفری دو مشهد آمده به استناد قانون مجازات اسلامی و به اتهام توهین از طریق فضای مجازی به عباس تبریزیان، هر یک از این سه پزشک به ۶۰ضربه شلاق محکوم شده‌اند، اما به دلیل فقدان سابقه کیفری و امید به اصلاح آنها، اجرای مجازات شلاق‌شان به مدت یک سال تعلیق می‌شود.   منبع: اول فارسی لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000r0G خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عباس تبریزیان کتاب سوزی عباس تبریزیان سه پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر  از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوهبازداشت و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی گفت: دیروز نیز یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

انتهای پپیام

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه