Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:11:15 GMT

ثبت تخلفات جاده ای در محور بم _نرماشیر

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۴۵۸۶

ثبت تخلفات جاده ای در محور بم _نرماشیر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید شهسوارپور رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بم گفت: با نصب و راه اندازی سامانه ثبت تخلفات جاده‌ای در محور بم_نرماشیر
از این پس تخلفات مربوط به رانندگی تمام خودرو‌های عبوری از محور مذکور بصورت لحظه‌ای ثبت خواهد شد.

شسهوارپور گفت:  امکانات و مزایای این سامانه شامل توانایی اعمال قانون و صدور برگ جریمه به صورت همزمان، توانایی تشخیص کلیه پلاک‌ها اعم از شخصی، عمومی، توانایی کنترل سرعت در طول مسیر و سرعت نقطه ای، امکان تشخیص پلاک خودرو به صورت خودکار، امکان اعلام هشدار در زمان بروز خرابی، امکان ارسال و ثبت تصویر از محل در زمان سرقت یا بروز حادثه، امکان شناسایی خودرو‌های تحت تعقیب، معرفی خودرو‌های با تعداد تخلفات زیاد به صورت خودکار، امکان تغییر محدودیت سرعت در شب و روز به صورت خودکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شسهوار پور گفت :از همه رانندگان جاده در خواست دارم نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خود را مسئول دانسته و سفری ایمن و آرام را برای خود و سایرین رقم بزنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل راهداری صورت خودکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به ثبت ۸۴۹ هزار تردد در جاده‌های مازندران گفت: این میزان تردد رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با هفته گذشته داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به سفرهای انجام شده در تعطیلات اردیبهشت گفت: طبق آمار سامانه 112 تردد شمار در محور‌های استان مازندران در تعطیلات اردیبهشت امسال تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان 40 درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشت.

وی افزود: سامانه‌های ترددشمار بیش از 849 هزار تردد را ثبت کرده‌اند.

وی افزود:  تردد در محور سوادکوه به بیش از 165 هزار تردد رسیده و سامانه در محور هراز بیش از 163 هزار تردد را ثبت کرده است.

جهانیان ادامه داد: در محور کندوان هم بیش از 151 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات دو روز پیش محور ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بود.

وی به پرترددترین ساعات روز هم اشاره داشت و بیان کرد: در ساعات 18 الی 19 روز جمعه 12 اردیبهشت بیشترین تردد ثبت شده که در ساعت مذکور بیش از 146 هزار تردد وسایل نقلیه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت