Web Analytics Made Easy - Statcounter

« محمد اسلامی» روز یکشنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های ریلی که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن مسافری ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد، گفت: کشور در مسیر توسعه قرار دارد و یکی از نمادهای توسعه همین مراسم افتتاحیه است که نشان می‌دهد جریان زنده‌ای برای توسعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای افزایش سهم ریلی در حمل‌و نقل برنامه‌های چند جانبه‌ای در دولت تدبیر و امید داشتیم، گفت:برنامه های دولت برای توسعه راه‌آهن در سه محور کیفیت بخشی به ناوگان حمل‌و نقل که شامل بازسازی و نوسازی ناوگان و همچنین ورود ناوگان جدید است دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: محور سوم توسعه زیرساخت ها در بخش ریلی است که با اتصال ۵ استان به شبکه ریلی کشور محقق شد و  سه پروژه دیگر در همین بخش تا پایان دولت افتتاح خواهد شد.

به گفته اسلامی تا سال ۱۴۰۰، هزار کیلومتر خط آهن به شبکه ریلی افزوده می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از بهسازی و نوسازی خطوط موجود و افزایش خطوط ریلی به سمت مراکز بار خبر داد و گفت: توجه به نظام جامع لجستیک و احداث پارک لجستیک‌ها دنبال شد تا به این ترتیب برنامه جامع لجستیک را استقرار دهیم و حمل‌ونقلی روان‌تر و با کیفیت بالاتر داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی به افتتاح خط عریض راه آهن اینچه برون اشاره کرد و گفت: مدت های طولانی بین رئیسان جمهوری دو کشور در این زمینه تبادل نظر شد تا اینکه با رفع موانع امروز این اتفاق مهم در سایت راه آهن اینچه برون انجام شد. تلاش داریم اینچه‌برون در آینده نزدیک به منطقه آزاد تبدیل شود.

اسلامی اظهار داشت: همچنین دو پروژه بزرگ احداث خط دوم راه‌آهن تا پیش از سال ۹۹ افتتاح می‌شود که موجب کاهش زمان سیر قطارها خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی این را هم گفت که اکنون قطار و ریل خسته و فرسوده هستند و این مشکل باعث می شود مسافر نیز خسته شود بر همین اساس برنامه توسعه و بهسازی و بازسازی خطوط و ناوگان در دستور است  که رفع این موانع و مشکلات به خوبی در راه‌آهن دنبال شد.

برچسب‌ها محمد اسلامی دولت تدبیر و امید شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد اسلامی دولت تدبیر و امید شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران محمد اسلامی دولت تدبیر و امید شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران وزیر راه و شهرسازی اینچه برون راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد

تین نیوز

 استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی  در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • بخش خصوصی ریلی توان توسعه ندارد
  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • راه آهن: کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن نیت ما سوءاستفاده کرد
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • راه‌آهن:کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن‌نیت ما سوء استفاده کرد
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال