Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@06:38:29 GMT

فضای فیزیکی کلینیکهای شهر یاسوج استاندارد نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۵۰۸۴

فضای فیزیکی کلینیکهای شهر یاسوج استاندارد نیست

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدانپناه ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دانشگاه طی سالهای گذشته به دلیل نبود فضای فیزیکی، مجبور به اجاره این مکان‌ها شده است.

وی بیان داشت: با افتتاح کلینیک جدید، کلینیک‌های ادواری جمع آوری می‌شوند.

یزدانپناه با بیان اینکه روزانه چهار هزار و ۵۰۰ بیمار به کلینیک‌های دولتی استان مراجعه می‌کنند، گفت: از این تعداد روزانه دو هزار و ۳۰۰ بیمار در کلینیک‌های شهید مفتح یاسوج ویزیت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این کلینیک‌ها یکهزار و ۳۰۰ خدمت سرپایی همچون تزریقات و نوار قلب به مردم ارائه می‌شود.

یزدانپناه تصریح کرد: نوبت دهی اینترنتی و تلفنی در کلینیک شهید مفتح در سال ۹۳ راه اندازی شد.

وی افزود: در راستای ایجاد سیستم‌های نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در کلینیک گچساران ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

یزدانپناه یادآور شد: برای مراجعه به پزشکان فوق تخصص نوبت دهی وجود ندارد و برای مراجعه به این پزشکان، سیستم مشاوره‌ای وجود دارد که در صورت لزوم، سایر پزشکان متخصص بیمار را ویزیت و در صورت نیاز به پزشک فوق تخصص معرفی می‌کنند.

وی نوبت دهی در کلینیک‌ها را به سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی عنوان کرد و گفت: نوبت دهی اینترنتی درگذشته به صورت ماهانه انجام می‌شد اما اکنون به صورت هفتگی و عصر روزهای سه‌شنبه و صبح روزهای چهارشنبه انجام می‌شود.

کد خبر 4848455

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام ویروس کرونا قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند بارش برف گرگان کلینیک ها نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام مرتضی احمدی در این دیدار با اشاره به گستردگی روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت:امروز ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی را می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که با تذکرات و آگاه سازی به موقع کاربران، می توان شاهد کاهش ناهنجاری های اخلاقی و آسیبهای اجتماعی باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران تاکیدکرد: پلیس فتا با سایت‌ها و شبکه‌هایی که به‌صورت سازمان‌یافته اقدام به تبلیغ، تهییج و تشویق کاربران به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند به‌صورت قانونی برخورد کرده و ضمن مسدود کردن این سایت‌ها عوامل آن‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه پلیس فتای استان در زمینه جرم یابی و احصاء منکرات در فضای مجازی اقدامات چشمگیری داشت امیدواریم این همکاری با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تداوم یابد.
همچنین در این دیدار در زمینه همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح نور ، تاکید بر تعامل بیشتر مسئولان،بررسی موانع پیش رو در عفاف و حجاب،چگونگی رصد فضای مجازی
مباحثی پیرامون سامانه سو بحث و گفتگو شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901222

دیگر خبرها

  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی