Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خدایاری گفت: به مناسبت هفته قران و عترت که از ۱۳ تا ۲۰ بهمن ماه سال‌جاری برگزار شد بیش از هزار اثر در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و سینمایی ارسال گردید.

به گزارش خبرنگار شبستان از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری، در مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت که با حضور مسئولین استانی در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته قران و عترت که از( ۱۳ تا ۲۰ بهمن) سال‌جاری برگزار شد بیش از هزار اثر در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و سینمایی ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی افزود: برگزاری جلسات برنامه‌‌ریزی و هماهنگی در قالب شورای سیاست‌گذاری، ستاد اجرایی و کمیته‌های اجرایی ۶ جلسه، ارسال بیش از هزار آثار به دبیرخانه، برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی و کتب علوم قرآنی در شهرهای ارومیه و چالدران با ۱۵۰۰ عنوان در هفته قرآن و عترت، تکریم از پیشکسوتان قرآنی به تعداد ۱۰ نفر، برگزاری نشست‌های تخصصی و ایده‌پردازی با موضوع گام دوم در دانشگاه ارومیه ۲مورد، برگزاری مراسم گرامیداشت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای قرآنی و مسجد در سالن خانه مطبوعات در ۱۵ بهمن ماه و تجلیل از ۱۰ نفر از پیشکسوتان و فعالان قرآنی مسجد از جمله برنامه های این هفته است.

وی برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در معاونت صنایع دستی و گردشگری با ۴۵ اثر، برپایی نمایشگاه عکس، نقاشی خط در محل مجتمع فرهنگی و هنری با ۳۰ اثر، اجرای دو نمایش با موضوع قرآن و عترت در شهرهای ارومیه و مهاباد، آوا و نغمات(تواشیح و سرود) ۲۰ اثر و قابل تقدیر از سه گروه از شهرهای ارومیه و خوی و راه‌اندازی و تشکیل ستاد خبری هفته قرآن و عترت در فضای مجازی و تولید بیش از ۲۰۰ مورد خبر و گزارش و تجلیل از ۳ نفر از برترین های تولید خبر و گزارش  از جمله دیگر برنامه های مهم این هفته است.


این مقام مسئول در تشریح تعداد ارسال آثار در بخش‌های مربوط به هفته قرآن و عترت (ع) اظهار کرد: در بخش شعر ارسال ۵۰ اثر، داستان کوتاه ۳۰، مقاله ۳۰، صنایع دستی ۱۵۷، عکس، پوستر و نقاشی خط ۴۱۰، نمایش صحنه‌ای ۲۰، نمایشنامه نویسی ۱۰ و  فیلم کوتاه و مستند ۸ اثر توسط علاقمندان ارسال شده است.


حجت‌الاسلام خدایاری تصریح کرد:‌ در بخش تلاوت قرآن کریم ویژه خواهران و برادران در رشته‌های حفظ کل، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ ۵ و ۱۰ جزء و حفظ ۳۰ جزء زیر ۱۵ سال ۱۶۴ در بخش خواهران و ۱۶۰ نفر در بخش برادران شرکت کرده‌اند.


مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی اذعان کرد: همچنین در بخش‌های فرهنگی و هنری و سینمایی ۳۱۱ نفر در سطح استان و ۳۲۴ نفر نیز در مسابقات قرآن کریم در این هفته حضور یافتند.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از ۱۰۰ نفر برتر تجلیل شد.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از برگزیدگان هفته قرآن و عترت ارومیه آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی هفته قرآن و عترت شهرهای ارومیه مناسبت هفته هنری و سینمایی حجت الاسلام صنایع دستی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روز‌های فرهنگی ایران، به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین از سه شنبه چهار اردیبهشت آغاز بکار کرد و با استقبال مخاطبان بوسنیایی مواجه شد.

نمایش هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانماییِ کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی و اجرای موسیقی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

در این رویداد که تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد، همچنین پویانمایی‌های «پسر دلفینی»، «لوپِتو» و «مبارک» و فیلم‌های «رمانتیسمِ عماد و طوبی»، «هِناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» به نمایش در می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان